Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hunden til søsteren min elsker og ligge på fanget mens man kjører bil, men nå sier et par andre at man kan risikere bot om politiet stopper meg med hunden på fanget?? Medfører dette riktighet? Er ikke snakk om en stor Golden retriver eller Rotweiler for den saks skyld! Anonymous poster hash: f11ec...1a6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg mener det er rart hvis man IKKE får bot for det. Ikke bare setter det hundens liv i fare, men det er jo et uromoment for fører på lik linje som mobilbruk som jo fører til bøter. Anonymous poster hash: d0639...84e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Trodde hunder alltid skulle være sikret i bil jeg, enten i bur eller med sele? Anonymous poster hash: a7390...de3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 De skal alltid være sikret. Dvs i sikkerhetsbelte eller bur. Anonymous poster hash: 5ca7f...0cb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Har absolut ingen ting å si om det er en hund på 3 kg eller en hund på over 60 kg. Hunder SKAL sikres! Enten med godkjent hundebilsele eller bur som ikke er for stort eller for lite. Anonymous poster hash: 38e40...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå