Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Del Skrevet 23. februar 2014 Ser det er noen ammehjelpere på dette forumet, så jeg håper noen kan ta seg tid til å gi meg råd, for jeg er litt i villrede. Etter noen dager med blokkamming pga. mye melk og baby som viste tegn til å få for mye formelk, har jeg fått en vond flekk på det ene brystet. Hadde også litt feber i natt, og føler meg litt småsyk. Har lest om tette melkeganger og brystbetennelse og forsøker å gjøre slik det står - men det jeg ikke skjønner noe av, er at jeg ikke finner noe som kjennes hardt der det gjør vondt. Alle tipsene går jo ut på å tømme og massere til man kjenner at klumpene er borte, men hva gjør jeg når jeg ikke finner noen klump? Når vesla har spist er dette området like mykt som resten. Noen tanker? Anonymous poster hash: c9383...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 25. februar 2014 #2 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg er ammehjelper / ammehjelpen.no Hvordan går det med deg nå? Det er litt snodig at det ikke er noen definert kul. Kan du ha massert eller kjent etter kuler litt for hardt slik at det har blitt ømt av den grunn? Du har ikke pumpet noe under blokkammingen (pumping kan være hardere for brystet enn amming)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plipp Skrevet 27. februar 2014 #3 Del Skrevet 27. februar 2014 Hei, takk for svar. Hva det nå var så ga det seg i løpet av det neste døgnet. Tolket det som en tett melkegang til slutt - utpå kvelden kunne jeg kjenne et område av puppen som ikke ble helt mykt, men det var etter at feberen hadde gått over og det hadde begynt å gjøre mindre vondt. Normalt igjen, om enn fortsatt litt ømt, dagen etter, og helt fin nå. Har hatt mye melkespreng ifbm blokkamming, ikke pumpet noe. Hadde også en ammebh som var ganske trang (feilmerket str i en 2-pk) - så jeg skylder på én av de to (eller begge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå