Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #1 Skrevet 22. februar 2014 Hvor mange prosent jobber dere? Hvilke fag/ansvarsoppgaver har dere? Synes dere det fungerer bra? Jeg jobber i et 100% vikariat nå, men synes det er altfor mye. Har treåring og baby (10 mnd) hjemme. Anonymous poster hash: 48a7a...548
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #2 Skrevet 22. februar 2014 Kontaktlæreren til 1.klassingen min jobber 80%, hun har fri hver fredag. Anonymous poster hash: 6a0d0...aef
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Jeg jobber 80%, og har en fridag i uken. Men fridagen går ofte med til arbeid likevel. Forberedelser, møter, kurs... Jeg er kontaktlærer i 1. klasse, og har de fleste fag i klassen. Anonymous poster hash: e4e7f...6ac
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Jo, men med en fridag i uken blir det vel mindre å gjøre på kvelder/i helger? HI Anonymous poster hash: 48a7a...548
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #5 Skrevet 22. februar 2014 Jeg jobber 80% på ungdomsskole. Har en dag fri i uken og bruker den som oftest til retting, elevsamtaler, foreldresamtaler og planlegging av undervisningsopplegg. Bruker myyye tid på retting. Det gjør at jeg ikke trenger å jobbe like mye på kveldstid og i helgene og da er alt mer levelig. Pleier å jobbe litt søndags kveld og et en eller to kvelder til. Før satt jeg omtrent hver kveld. Ble alt for mye. Anonymous poster hash: bb82f...6b1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Skal ikke gå på møter kurs på fridagen din da #3. Hvorfor i all verden gjør du det? Anonymous poster hash: bb82f...6b1