Gå til innhold

Blir du full av en flaske hvitvin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker en standard italiensk med 11-12%.

Anonymous poster hash: 18fed...241
Skrevet

Aner ikke, liker ikke vin.

Men en halvflaske Vodka derimot :)

Anonymous poster hash: c4ce6...ba9

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: e9859...2dd

Skrevet

Full etter to glass sannsynligvis. Drikker ikke alkohol så

Anonymous poster hash: cfda4...6af

Skrevet

En hel flaske vin alene har jeg ikke drukket siden før jeg fikk barn, og eldste er snart 13 år gammel, så det regner jeg med at jeg ville blitt ja. De få gangene jeg drikker alkohol (kanskje 2-3 ganger i året) drikker jeg aldri mer enn 1-2 enheter og er derfor veldig lite vant til alkohol, ville nok blitt skikkelig dritings om jeg drakk en hel flaske ;)

Anonymous poster hash: d2cd8...298
Skrevet

Heller bevisstløs visst jeg drikker så mye :P

Veier under 50 kg så en hel flaske hadde jeg absolutt ikke tålt!

Skrevet

I en flaske regnes fem glass, ikke sant? Jeg tror jeg hadde blitt dritings! Tåler max fire glass før jeg blir ganske så full. Drikker vanligvis to eller toppen tre, i ekstra hyggelig lag.

Anonymous poster hash: b515a...351

Skrevet

Ja, det blir jeg. Det ble jeg på den tiden jeg var student og drakk oftere. 

Nå drikker jeg sjelden og blir sikkert full av tre glass :)

Har aldri tålt mye.

Skrevet

Passelig brisen av en flaske hvitvin :-)

Anonymous poster hash: f018a...59f

Skrevet

Altså, jeg veier 52 kilo som ikke-gravid og tåler fint en flaske vin uten å bli stupfull. Det er kanskje kroppen min som er litt for tilvent vin. ;p

Anonymous poster hash: a42a5...114

Skrevet

Altså, jeg veier 52 kilo som ikke-gravid og tåler fint en flaske vin uten å bli stupfull. Det er kanskje kroppen min som er litt for tilvent vin. ;p

Men jeg drikker bare noen få ganger i året så begynner å kjenne det i hodet etter EN cider,da er det faen meg gale hehe

Skrevet

Men jeg drikker bare noen få ganger i året så begynner å kjenne det i hodet etter EN cider,da er det faen meg gale hehe

Haha, tipper jeg tåler like lite når jeg drikker for første gang etter fødsel. Men tilvenningen går nok fort. :P

Skrevet

Om du hadde spurt for to-tre år siden var svaret NEI..

nå .... etter graviditet og ett år med mangelfull søvn og pinlig lite alkohol inntak er svaret (igjen) pinlig nok at jeg blir amorøs etter ett glass og rusa etter to..

Skrevet

Det har jeg ikke lyst til å finne ut. Drikker aldri mer enn ett til to glass, og det holder lenge for meg. Drikker kanskje en flaske totalt i året.

Skrevet

Full og full, kommer an på dagsformen det. Men blir godt på'n og føler meg absolutt ruset. Blir sjelden sånn full kun av vin. Men nå har jeg drukket meg amøbe på sprit så mange ganger at min definisjon på full er kanskje noe annet enn hos dere.

Anonymous poster hash: 263fa...439

Skrevet

Full og full, kommer an på dagsformen det. Men blir godt på'n og føler meg absolutt ruset. Blir sjelden sånn full kun av vin. Men nå har jeg drukket meg amøbe på sprit så mange ganger at min definisjon på full er kanskje noe annet enn hos dere.

Veier 52-53 kg forresten

Skrevet

Nei, men kommer jo litt an på tidsperspektiv og hva man har spist/spiser. Tåler veldig mye uten å bli full/ miste kontrollen, men må passe meg likevel, siden jeg faktisk blir dårlig uten å ha drukket så altformye...

Drikker sjelden uten mat til, da blir jeg litt " lei" av smaken etter noen glass. Men kan sitte med tapas eller Sushi og drikke vin leeeenge.

Men ikke nå, gravid og greier, alt til sin tid.

Skrevet

Akkurat drukket 2 glass 14% rødvin og jeg merker det godt.

Så, ja.

Anonymous poster hash: ef5be...7b8

Skrevet

blir ganske så fin på vin av en flaske ja :)

Skrevet

Full ja, men hadde blitt sprenkåt etter et par glass rødvin jeg. Så hadde jeg fått hodepine og så kvalm og derfor drikker jeg ikke vin.

Hvitvin samme opplegget bare veldig kvalm, og det fra første smaken av vin :( og jeg liker vin :(

Anonymous poster hash: 98925...58e
Skrevet

Kunne vel blitt full 2 ganger på en flaske, drikker aldri!

Skrevet

Nei , brisen . Som 18 åring drakk jeg to flasker vin hver lørdag på fest. Da var jeg full da :)

Anonymous poster hash: 80c23...bd2

Skrevet

Jeg hadde nok gått i bakken ;) drikker ikke lenger, sist jeg tok en halv øl (1 år siden) kjente jeg deng greit.. Før den var det to år siden jeg drakk sist :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...