Gå til innhold

Hvor finner dere hjertelyden i uke 11?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ganske langt ned, omtrent ved trusekanten.. til venstre.. om du bare er 11 uker på vei, er det derimot ikke sikkert du finner den med en gang.. ikke bli skuffet om du ikke finner den, kan være du må vente noen dager og prøve igjen

Jeg har ikke funnet den enda og jeg er 13 uker på mandag.

Snakket med jordmor på ultralyd og hun sa det var veldig vanskelig å finne den så tidlig.

Jeg har i tillegg morkaken foran, noe slm gjør det litt vanskeligere å finne hjertelyden.

Der er bare å prøve deg feam og husk det kan ta litt tid og leting før du finner den

Anonymous poster hash: 3d6de...c17

Jeg fant den rett i kanten ved skambeinet, men ikke før jeg var 12+5! Prøvde igjen i dag (13+2) og nå var den kommet litt lenger opp! Hærlig lyd! 151 slag i minuttet! Men ver obs på at din egen puls kan finnes ganske litt, men den slår jo betraktelig mye seinere! :-) jeg har mistet 4 ganger, så er sååå greit med angelsound! Greit og høre at det lille hjerte slår inni der! :-) lykke til;-)

Jeg fant hjertelyden med Angelsounds hjemme i uke 10 med førstemann og uke 9 med andremann. Fant den lett, men første gangen lette jeg alt for høyt opp. Måtte rett over skambenet så tidlig og presse doppleren forsiktig ned for å fange lyden best mulig. Helt fantastisk å finne lyden, bare å glede seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...