Salvador Skrevet 21. februar 2014 #1 Del Skrevet 21. februar 2014 Sønnen min har blitt så fæl til å bite meg i puppen, og det er fryktelig vondt selv om han ikke har noen tenner. Han er 9mnd. Har prøvd ulike metoder for å få han til å slutte, en der jeg tok vekk puppen litt samtidig som jeg sa nei bestemt men ikke så strengt, og da bare smilte han lurt og gjorde det igjen da jeg ga pupp igjen. Måtte til slutt bare slutte og amme og prøve igjen senere. En annen gang var jeg streng i stemmen og dekket til puppen, men da ble han redd og begynte å gråte, og jeg begynte å gråte fordi jeg hadde skremt han. Har noen råd til hvordan unngå puppebiting? Helst for alltid, gjerne før tenner kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siamese Hellhound Skrevet 22. februar 2014 #2 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg skrek så høyt da det skjedde med begge mine gutter at det aldri skjedde igjen. Men det var nok for å prøve ut de nye, skarpe tennene sine de gjorde det, og det var så vondt! Men det man visstnok skal gjøre, er å trykke ansiktet deres inn mot puppen i steden for å ta dem bort fra puppen. Da får de ikke bitt og ikke pustet, så da må de slippe. Og så skal man si noe sånt som 'nei, da får du ikke mer' og pakke bort puppen, sånn at de etterhvert skjønner at den blir borte hvis de gjør sånn. Vet ikke om det funker, men verdt et forsøk... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå