Gå til innhold

Beholde BOB medlemskapet selv om vi er flyttet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet fra Bergen til en mindre by og har fått oss hus. Har i grunn ikke bruke for medlemskapet, men noen sier d kan være lurt å beholde Pga medlemsnr og forkjøpsrett osv. De tenker på barna våre som kanskje kan komme til å flytte dit når de blir voksne. Det ene medlemskapet er 9 år og det andre 5år.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 31e1b...ebb

Skrevet

Ville beholdt det.

Anonymous poster hash: 58aa9...2c1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi er på hus Nr to, men beholder likevel obos-medlemskapene våre. Kjekt å ha en regnværsda'

Skrevet

Vi flyttet det over til ungene vi. Man betaler heller ikke kontigent for barn under 18 år.

Anonymous poster hash: 4b95b...2fc
Skrevet

Flytte over ja, d var igrunn veldig lurt :) ikke tenkt på.. Hvordan gjør jeg det?

Skrevet

Flytte over ja, d var igrunn veldig lurt :) ikke tenkt på.. Hvordan gjør jeg det?

http://www.bob.no/?mapping=68

Anonymous poster hash: 4b95b...2fc

Skrevet

Noen, opplys meg!

Ttrenger jeg obos? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: b02df...cbf

Skrevet

For all del behold det i familien!

Eldste fikk til dåpen og mellomste arvet sin oldefar sitt og har et medlemsnummer på under 10000. Så ikke kvitt deg med det :)

Skrevet

er det juks og fanteri alt som er av obos eller ? ikke lett for nye og andre å komme inn på markedet da når dere holder på sånn....men jeg er glad jeg slipper å bo i sånne rugekasser jeg da, så egentlig bryr det meg fint lite hva dere driver med jeg da, men måtte bare spørre her.....

Anonymous poster hash: db5e6...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...