Kristine_88 Skrevet 21. februar 2014 #1 Del Skrevet 21. februar 2014 hei..jeg trenger virkelig en hjelpende hånd.. kan du hjelpe meg med å rense huset hvor jeg bor.. de sier ting inn i øret mitt og vil ha meg ut og ber meg om å holde keft, gjestander flytter på seg.. og jeg blir redd og det blir verre. når jeg har lagt meg om kvelden er det akkurat som om noen står over meg å ser på meg. gang dør låsen endrer måten den stod på.. jeg føler hele tiden at noen iaktar meg...og jeg ser en mann med brune pene lakksko, også ser jeg to samer, den ene hjelpern min har på seg en samedrakt..kan du gå litt dypere inn i dette å spørre hvem denne samehjelperen er for meg? og hva skjedde under fødselen da jeg ble født... håper du kan hjelpe.. trenger noen svar og at det blir rolig i hjemme mitt Hører også at navnet mitt blir ropt opp hele tiden.. blir sprø jeg altså..Håper du har det bra..Klem fra Iris Kristine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144122090-en-hjepende-h%C3%A5nd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhBaby❤ Skrevet 21. februar 2014 #2 Del Skrevet 21. februar 2014 Hei. Jeg må desverre skuffe deg da jeg ikke er synsk,men siden alle spåsamene har tatt seg "ferie" googlet jeg litt rundt og fant ut at på bloggen til Karianne: kariannedahlen.blogg.no stod det litt om at hvis noen trengte hjelp til å drive ut ånder kunne hun hjelpe til. Det er verdt et forsøk. Ellers får du google litt rundt.Ble drit redd etter at jeg leste om det du har opplevd. Jeg hadde vel dødd av skrekk! Ønsker deg masse lykke til. Har sett på programmer om åndeutdrivelse det er heftige greier! De viser hvordan man kan " blokke" ut det man ser hvis det blir for skummelt. I programmet ba de folk om å snakke med åndene og be dem være i fred. Men nå er ikke jeg en ekspert så jeg råder deg til å ta kontakt med en som kan om dette. Klem <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144122090-en-hjepende-h%C3%A5nd/#findComment-146142158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå