Gå til innhold

Langtids-IVF'er og endelig gravid med nr 2 :-D

Anbefalte innlegg

Jippi!!! Vi har klart det igjen :-)

Jeg håper ikke det er noen her inne fortsatt som husker meg... For jeg håper alle dere som var her da jeg var mer aktiv her inne har nådd målet for lenge siden :-)

Kort fortalt så begynte vi å prøve i 2003. Etter tre kontrollerte stimuleringer og syv ferskforsøk (IVF/ICSI) ble jeg endelig gravid i 2009. Fikk verdens fineste gutt, helt objektivt sett ;-) , i 2010. I 2011 begynte vi med nye forsøk. Vi hadde det 4. av de forsøkene i oktober 2013. Da fikk jeg positiv test, men var begynt å blø før testen og en uke senere fikk jeg konstatert SA. Nå har vi hatt vårt 5. forsøk og jeg har fått positiv test igjen :-)

Er kjempeglad og livredd! Det var i går tre uker siden egguttak. Så da er jeg vel 5+1 i dag?

Sist jeg var gravid fantes det et forum som het gravide slitere. Fins det noe lignende nå? Følte meg mer hjemme der enn 1., 2. og 3. trimester...

Lykke til til dere alle! Man kan lykkes selv om man har mange forsøk bak seg :-)

Fortsetter under...

Jippi!!! Vi har klart det igjen :-)

Jeg håper ikke det er noen her inne fortsatt som husker meg... For jeg håper alle dere som var her da jeg var mer aktiv her inne har nådd målet for lenge siden :-)

Kort fortalt så begynte vi å prøve i 2003. Etter tre kontrollerte stimuleringer og syv ferskforsøk (IVF/ICSI) ble jeg endelig gravid i 2009. Fikk verdens fineste gutt, helt objektivt sett ;-) , i 2010. I 2011 begynte vi med nye forsøk. Vi hadde det 4. av de forsøkene i oktober 2013. Da fikk jeg positiv test, men var begynt å blø før testen og en uke senere fikk jeg konstatert SA. Nå har vi hatt vårt 5. forsøk og jeg har fått positiv test igjen :-)

Er kjempeglad og livredd! Det var i går tre uker siden egguttak. Så da er jeg vel 5+1 i dag?

Sist jeg var gravid fantes det et forum som het gravide slitere. Fins det noe lignende nå? Følte meg mer hjemme der enn 1., 2. og 3. trimester...

Lykke til til dere alle! Man kan lykkes selv om man har mange forsøk bak seg :-)

Først vil jeg si GRATULERER!!!! :)

Jeg er veldig dårlig på navn og nick, men tror nok jeg var her når du var mere aktiv...den gangen var nicket mitt glinten.

Vi har hatt en laaang pause så har ikke vært her inne på 3-31/2år...

Tusen takk!

Håper dere kommer fort etter :-)

Ser ut som det kan bli en liten stund lengre enn planlagt til vi kommer igang...har hatt mensen i 15dager i dag, har vært til lege og ingenting galt.(phu-heldigvis, for var skikkelig nervøs) Mest sannsynlig så har jeg ikke hatt eggløsning før siste mens, og da er det ikke noe hormon til å stoppe blødningen etter normal tid. Men han mente at det kom til å ordne seg selv:))

Så da er det bare å vente til neste mens åsså få tatt blodprøver, og da er vi igang:))))

Har alltid hatt kortregime, så det går fort når vi først er i gang.

Heldigvis null ventetid på Medicus, og det synes jeg er en fordel-er vel litt utålmodig...skulle helst ha skjedd igår:))hihihi

Men satser på at jeg er igang i April, og at gullegget finner seg godt til rette:)) akkurat som ditt :tommelopp:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...