Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Savner pølser, kjøttkaker, risengrynsgrøt osv osv . Hva spiser andre som slanker dere? Anonymous poster hash: 135be...f43
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 jeg slanker meg ikke men spiser fortsatt ikke pølser og risengrynsgrøt! i sa fall bare i barneselskap. hvis det er ting du savner så trenger du et sunnere kosthold på generelt basis og ikke bare nå når du slanker deg. Anonymous poster hash: a67b8...ba4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 En pølse i ny og ne er da lov. Kjøp magert. Eller er det en spesiell rensediett? Jeg har drevet med dette selv. Begynte å eksperimentere med krydder og smaker. Baker grønnsaker etc. Det er mye godt man kan lage men det er vanskelig å bryte ut av vanlig mønster. Anonymous poster hash: 69ccd...929
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Jeg slanker meg ikke, men spiser det du kaller "ren" mat fordi jeg ikke er noe glad i farsemat og synes mat laget av "rene" råvarer smaker best. Hva er det du er lei av å spise? Det finnes jo et hav av helt fantastiske måltider du kan lage av ubehandlet mat Eller har jeg misforstått? Kan du kun spise rent kjøtt, fisk, egg og grønne grønsaker? Dersom det er tilfelle skjønner jeg at det blir hakket verre, ja.
yogajente Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Lag selv! Kjøttkaker og burger av kjøtt eller fisk er enkelt. Fiskepinner: vend hvit fisk i et pisket egg og deretter i pofiber (potetfiber, finnes i glutenfritthylla), krdre med salt og pepper og stek i smør. Snitzel: bank svinebiff flatt med kjevle e.l., vend i pisket egg og pofiber. Veganerverden er ganske spennende. Mye du kan lage der, og så bare legge til litt kjøtt/fisk om du trenger. Ellers elsker jeg gode, fyldige supper; blomkålsuppe, tomatsuppe, fiskesuppe, thaisuppe med reker. Vet ikke helt hva du legger i ren mat, spiser etter det prinsippet selv men folk mener jo ofte forskjellig med samme begereper. Kan du spise ris og quinoa? Det er jo naturlig glutenfritt om du søker det. Anbefaler denne kokeboka til gwyneth paltrow, proppfull av ren mat-oppskrifter med masse smak! http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=1455522716 En del av oppskriftene ligger vel på bloggen hennes også :-)
scarecrow2011 Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Du kan vel lage pølse og kjøttkaker selv. ? Det er veldig enkelt. Jeg har en kenwood maskin med kjøttkvern og pølsehorn og har laget endel selv. Tarmen til pølse får du hos slakter, de må skyldes godt men blir veldig gode pølser
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Jeg går på en slags diett der jeg i hovedsak skal spise ubehandlet mat, ikke røkt og saltet osv. Helst spise grønnsaker som vokser over jorda, ikke ris, pasta. Jeg har lite tålmodighet i matlaging, og er vant med å spise kjøttdeigmat og farsemat, og suppepose og grøt i ny og ne, kan til og med lage pannekaker og vafler en sjelden gang . Ønsker meg ned i vekt og ønsker en bedre livsstil, men jeg savner jo maten og smakene jeg er vant med. Akkurat nå blir det ofte til at jeg koker en laks eller ørretfilet og spiser litt issalat og tomat til. Er lei av stekt kyllingfilet. Blir lei om jeg bare skal spise dette resten av livet HI Anonymous poster hash: f4c7d...f68
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Jeg spiser som deg, men i motsetning til deg så elsker jeg det! Kanskje fordi jeg alltid har vært glad i å lage mat. Kjøp deg noen kokebøker og surf nettet etter oppskrifter. Etter en stund går det mye bedre. Anonymous poster hash: 16d87...042
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Bruk mye krydder med mye smak . Prøv nye retter du finner via nett . Og ha en dag eller ett måltid i uken hvor du spiser noe du har lyst på ! Lykke til :-) Anonymous poster hash: 10dee...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå