Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Er det noen her som jobber som pedagogisk leder i vikariat som har fått dispansasjon fra kommunen til å være i stillingen selvom du ikke er utdannet førskolelærer? Har treårig høgskoleutdanning som er relevant men ikke kvalifiserer til annet lønnstrinn enn adsistentlønn i utgangspunktet. Jobber ca 50%, litt mer ved sykdom osv. Hva slags lønn har dere som har dispansasjon? Det er kommunalt i midt-norge hvis det har betydning.. Vikariat er frem til august, mulig lenger. Anonymous poster hash: 21536...47a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Jeg jobber ikke som ped.leder selv, men jeg vet om flere som har gjort det. En sosionom, en barnevernspedagog og en som har en kunstutdanning. Hva de har fått i lønn er jeg litt usikker på, men jeg mener at barnevernspedagogen fikk lønn som de andre ped.lederne i en privat barnehage i oslo-området. Jeg tror også sosionomen fikk betalt som de andre ped.lederne. Anonymous poster hash: 6b027...aa5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Jeg gjør det. Har bachelorgrad i pedagogikk. Lønna er den samme som for de som har forskolelærerutdanning og dette er en privat barnehage. Anonymous poster hash: af2c4...fe6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er ikke hi, men kan jeg spørre hva du tjener? Har også ba i ped, og ender nok i bhg jeg også. Anonymous poster hash: ff132...c44
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er ikke hi, men kan jeg spørre hva du tjener? Har også ba i ped, og ender nok i bhg jeg også.Anonymous poster hash: ff132...c44 394.000, 4 år ans. Tror jeg det var. Anonymous poster hash: af2c4...fe6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Flere? Jeg føler meg utnyttet... Hi Anonymous poster hash: 21536...47a