Gå til innhold

Hadde jordmor time idag ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like godt å høre hjertelyden hver kontroll ;) fikk snakket litt om vannfødsel og hun sendte en melding til barselpoliklinikk for samtale.. Spennende!! Flere som vurderer eller skal ha vannfødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å føde i vann på ABC klinikken på Ullevål:)

Skrevet

Jeg ønsker å prøve vannfødsel på Storken i Bergen :)

Anonymous poster hash: 77fde...297

Skrevet

Jeg håper også på å få føde i vann på ABC Ullevål. Neon som har gjort det før?

Skrevet (endret)

Jepp! :) Stor stas ;) Fødte på ABC sist, og skal selvfølgelig tilbake denne gangen.

Endret av L-8
Skrevet

Kunne nok tenkt meg vannfødsel denne gangen :) Kanskje :P 

Anonymous poster hash: 4ede4...480
Skrevet

Jeg skal også føde på ABC (hvis alt går etter planen). Håper på vannfødsel, eller vil hvertfall ligge i badekar under åpningsfasen. Dere andre som skal på ABC - er dere førstegangs eller har dere barn fra før?

Skrevet

Jeg skal ikke på abc men sykehuset i Telemark. Dette er min tredje fødsel, og evt først i vann..

Skrevet

De andre jeg kjenner som har født på ABC har også født i karet der, så tror vel kanskje det er vanligst? Ellers har de jo en vanlig dobbeltseng der også. Store, fine føderom uten så mye sykehuspreg...

Skrevet

håper, håper på vannfødsel denne gangen også, men med tanke på forrige fødsel så er det nok mest realistisk at jeg får brukt det litt under åpningsfasen. men lever i håpet så lenge som mulig ;)

Skrevet (endret)

Prøvde med førstemann.

Ikke for å ta noen glede, men du må like varme og vann...

Jeg er gla i vann. Men når jeg har smerter blir jeg så varm og må bare ha "luft". Så det å da ligge i varm vann var et helvete...

Følte meg som en trykkoker tilslutt...

Får samme følelse idag om jeg sitter for lenge i badstu. Samme om jeg ee spysyk og ikke får luft...

Det er det jeg sammenlikner det med og skal aldri være i et badekar når fødselen er godt igang...

Endret av Turtelduen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...