Gå til innhold

Til Pergodamer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg går på min første pergokur nå. Grunnen til det er veldig enkel. Jeg har ikke eggløsning av meg selv etter at jeg tok p-spøryta for 2 år siden.

Jeg har 2 barn som begge satt i 1 pp :) (5 og 7 år nå) Når jeg hadde fått nr. 2 var jeg HELT sikker på at jeg aldri skulle ha flere barn og satte derfor p-sprøyta siden jeg var betegna som ekstremt fruktbar.

Slutta på p-sprøyta for 2 år siden ettersom jeg har vært sammen med en ny barnløs mann i 2,5 år nå.

Vi har begynt å prøve nå, og jeg tok kontakt med gynekolog med det samme siden jeg visste at jeg ikke hadde eggløsning av meg selv. Han undersøkte meg grundig og bekreftet mine mistanker og skrev ut pergo med det samme :)

Anonymous poster hash: 2d4eb...2b4

Jeg fikk utskrevet pergo etter 6mnd. prøving. Dro selv til privat gynekolog hvor han tok ultralyd av eggstokkene mine, og kunne se at jeg mest sannsynlig har PCO. Er nå på første kur, og veldig spent på om spiren sitter denne gangen.. Har ikke barn fra før.

Annonse

Gjest Leelu30

Skrevet 24 februar 2014 - 08:29

Hei,

Jeg går på min første pergokur nå. Grunnen til det er veldig enkel. Jeg har ikke eggløsning av meg selv etter at jeg tok p-spøryta for 2 år siden.

Jeg har 2 barn som begge satt i 1 pp :) (5 og 7 år nå) Når jeg hadde fått nr. 2 var jeg HELT sikker på at jeg aldri skulle ha flere barn og satte derfor p-sprøyta siden jeg var betegna som ekstremt fruktbar.

Slutta på p-sprøyta for 2 år siden ettersom jeg har vært sammen med en ny barnløs mann i 2,5 år nå.

Vi har begynt å prøve nå, og jeg tok kontakt med gynekolog med det samme siden jeg visste at jeg ikke hadde eggløsning av meg selv. Han undersøkte meg grundig og bekreftet mine mistanker og skrev ut pergo med det samme :)

Det var ikke meningen å være anonym i dette innlegget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...