Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Hei, Jeg går på min aller første kur med Pergo. Jeg merker ingen andre bivirkninger annet enn at jeg er litt varm. Betyr det at pergo ikke har noen virkning på meg eller er jeg bare heldig å slipper unna bivirkningene. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 0ec58...df4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Det skulle være et spørsmålstegn i overskriften Anonymous poster hash: 0ec58...df4
*ønskegull* Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Jeg kan ikke huske jeg hadde så mye bivirkninger på pergo. Du får nok bare vente og se Enten virker det eller så virker det ikke. Jeg ble ikke gravid på to doble etter hverandre, men i ppen etter det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Tusen takk for svar. Skal ha eggløsning imorgen eller fredag ifølge gynekologen. Er kjempespent! Håper jeg får eggløsning :) Anonymous poster hash: 0ec58...df4
*ønskegull* Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Skal du ha ul for å sjekke om du har el? Jeg fikk ikke noe oppfølging, men fikk beskjed om at el kunne være noe forsinket på pergo i forhold til standard 14 dager. Jeg pleier å ha el på dag 19-20 ca. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå