Gå til innhold

PRIVAT? OFFENTLIG?

Anbefalte innlegg

Hvordan erfaring har dere folkens? Vi skal igang igjen nå etter en veeldig laang pause...lurer på hvordan erfaring dere har rundt offentlig kontra privat!? Kjenner jeg har veldig behov nå for å snakke med dere andre som er i samme situasjon, da vi ikke deler dette med noen andre denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144121585-privat-offentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt ett forsøk for to år siden fikk da ei datter. Er nå i gang m søskenforsøk men ble overstimuleret så 7 egg lagt i frysa så nå vet jg ikke hvor lenge d blir før jg evnt får innsett. Er jo ik super fornøyd med d offentlige, en nå svelge litt kameler ig irritasjon:)

Jeg har hatt ett forsøk for to år siden fikk da ei datter. Er nå i gang m søskenforsøk men ble overstimuleret så 7 egg lagt i frysa så nå vet jg ikke hvor lenge d blir før jg evnt får innsett. Er jo ik super fornøyd med d offentlige, en nå svelge litt kameler ig irritasjon:)

Hei Sonja:))

Sikkert ikke godt å bli overstimulert tenker jeg, så håper at det retter på seg fort så du får satt inn gullegget kjapt. Det verste er jo ventetiden(synes jeg)

Vi har forsåvidt vært fornøyd med det offentlige, men fikk litt samlebåndfølelse...vi skal prøve Medicus nå så er spent på hvordan det blir:)

Har du mange forsøk igjen i det offentlige?

Vi satser på at året 2014 oppfyller våre ønsker slik at vi alle her inne lykkes :wub:

• 2 uker senere...

Hei Sonja:))

Sikkert ikke godt å bli overstimulert tenker jeg, så håper at det retter på seg fort så du får satt inn gullegget kjapt. Det verste er jo ventetiden(synes jeg)

Vi har forsåvidt vært fornøyd med det offentlige, men fikk litt samlebåndfølelse...vi skal prøve Medicus nå så er spent på hvordan det blir:)

Har du mange forsøk igjen i det offentlige?

Vi satser på at året 2014 oppfyller våre ønsker slik at vi alle her inne lykkes :wub:

. Litt treg til å svare. Jg har jo startet på nytt siden d er søskenforsøk så dette var første forsøk, har da 7 egg på frys. Skal sette inn i mai så gleder meg til det og lever u troa:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...