Salvador Skrevet 19. februar 2014 #1 Del Skrevet 19. februar 2014 Er det noen som vet hvor jeg kan finne en biteleke som har lignende fasong som en tannbørste? Jeg kan selvfølgelig bare kjøpe en tannbørste og la han bite på den, men det blir så uhygienisk etterhvert.... Han elsker å holde i tannbørsten, og liker også og holde skje og bite på, så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å investere i noe som kan minne om disse tingene, men som er litt mer beregnet på slik medfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Del Skrevet 21. februar 2014 Det finnes jo en tannbørste MED sånn biteleke langs håndtaket.. Det er jo bare å koke den med jevne mellomrom, så blir det jo ikke uhygenisk :-) Anonymous poster hash: b8674...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2014 kok fjerner ikke støv og annen møkk som fester seg. vet du hvilken tannbørste som har sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2014 ups, var ikke meningen å virke så bitch. :s bare ser for meg at det kan være veldig vanskelig å fjerne alt som evt fester seg i børsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå