Gå til innhold

Oppfølging i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har blitt gravid med ass.befruktning, har dere hatt tettere oppfølging i svangerskapet fra sykehuset, eller har dere hatt samme oppfølging som andre som har blitt gravid på vanlig vis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får vel mer oppfølging i form av at de sjekker at hjertet slår i uke 7-8 (tror det var da). Men bortsett fra det har i alle fall ikke jeg blitt fulgt opp noe mer enn de som er blitt gravide på naturlig måte.

Skrevet

Man får vel bare den ekstra UL i uke 7-8 ja

Anonymous poster hash: 16de7...b7a

Skrevet

Tidlig UL på klinikken i uke 7 ja. Ellers første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag 12 uker, ordinær UL i uke 18 på sykehuset og neste kontroll i uke 24 som normalt. Så ikke noe ekstra videre nå nei. Klinikken ville ha beskjed når barnet er født.

Skrevet

Tror det avhenger litt av årsakene og forløpet før ivf. Vi kommer til å få en god del ekstra om vi lykkes, pga tidligere habituell abort og antistoffer som må sjekkes ofte.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Fikk ekstra ul i uke 8 på Riksen, og siden jeg kjenner en av sjefene på gyn.avd på Ahus hvor jeg skulle føde fikk jeg en ekstra der to uker før den ordinære :)

Skrevet

Fikk ul uke 7, d var d. Vet noen får i uke 10/11 også. Men jg tok privat ul uke 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...