glerme81 Skrevet 19. februar 2014 #1 Del Skrevet 19. februar 2014 vår gutt på snart 5 mnd sover svært lite sammenhengende. Han får mme, velling/ grøt til kvelds og av og til litt frukt på dagtid. om natten våkner han svært ofte, opp til 6 ganger, han sovner som regel ganske fort igjen etter litt kos, spiser 1 gang (vil ikke ha oftere), dette er jo slitsomt da vi har ei på 3 år som skal opp å gjøres klar til b.hage og vi ikke kan sove hver gang baby sovner som man kan når man har bare en onge. han sover også svært korte dupper på dagtid, fra en halvtime til en time. Han har ingen plager ellers. noen som har noen råd å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 19. februar 2014 #2 Del Skrevet 19. februar 2014 Mitt eneste råd er å bare innfinne seg med at slik er det for mange små. Jeg synes ikke det er så rart med en på 5 mnd som sover så lite sammenhengende. Man hører så klart om de som sover heeeele natta, men det tror jeg ikke er flertallet. Sønnen min var akkurat slik du beskriver. Våknet i perioder opp til 10 ganger per natt. Noen ganger roet han seg etter å ha blitt trygget på at vi var der, andre ganger holdt han det gående. Han spiste godt på dagtid så var ikke mangel på mat. Han virket ikke plaget, og hadde ikke låsninger, allergier etc. Ingen råd/tips fungerte. Plutselig en natt da han var 9/10 mnd startet han å sove hele natten (19-06). Hvis dere har prøvd alle råd som eget rom,nok mat,låsninger,trygghet osv ville jeg bare prøvd å tenke at det kun er for en periode, og forsøke å avlaste hverandre så godt som mulig. Lykke til. Håper det blir mer søvn på dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå