Gå til innhold

Holder pusten her :-p

Anbefalte innlegg

Uttak om kun få strakser, har fått godt med dop og en hel dormicum, så satser på at jeg:

1. Får god virkning til tross for at jeg er fra Senja ;)

2. At de får ut ett tonn potensielle prikker av god kvalitet.

3. Også har jeg ikke bestilt overstimuleing så vidt jeg vet, men jeg fikk aldri noe bekreftelse på mottatt avbestillingsordre ;-)

Kryss-kryss =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144121434-holder-pusten-her-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg! Trenger bare ett superegg! På Hausken sa de til meg at selv om man får ut mange egg så er det bare ett eller to egg som er av optimal kvalitet og er gullegget :) Det er nok et av de to! Jeg hadde 5 egg ut, alle 5 ble befruktet, men det var bare ett som var perfekt så fikk ingen på frys. Dette egget er i dag 12 uker og i dag fikk jeg høre hjertelyden for første gang :) Så sånn jeg forstod det så er det litt sånn at selv om vi assisterer kroppen med å produsere mange egg, så er det bare ett til to egg som er helt perfekte, akkurat som det ville vært i en normal syklus. Så jeg tror ikke sjansene dine er noe dårligere fordi om de to eggene er selektert ut allerede nå. :) Lykke til!!

Annonse

Annonse

Hei! Vil bare gi deg en oppmuntring, jeg finn også i 2011 ut 13 egg, men bare 3 ble befruktet. Var kjempe skuffet, satt inn 1 (2 på frys) som ble til en nydelig gutt. Nå er jeg 20 uker gravid med egg nr 2 også en gutt. Så man trenger ikke mange egg for å lykkes, bare det ene rette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...