Novadona Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Noen som i det hele har prøvd med disse vanlige små glassflaskene? Vil jeg klare å få en rød krem med rød conditorfarge (det ryktes at den blir rosa)?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Det blir rosa med rød konditorfarge ja .. Anonymous poster hash: 4b09e...5fd
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Ville kjøpt fargepasta eller pulver:) det finnes i flere lilla varianter. Anonymous poster hash: c8d72...50d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 De små flaskene er håpløse, de gir ikke nok farge, blander du blir det som å blande modelleire, fargene blir blir ikke pene. Bruker du for mye blir det en bismak og ikke minst blir kremen for våt... Anbefaler virkelig å kjøpe skikkelig farge altså, det selges de fleste steder nå. Jernia har godt utvalg, men her selger de faktisk de mest brukte fargene også på Meny og Obs ihvertfall. Jeg bruker wilton sine farger. Anonymous poster hash: ab3dc...61f
RookieBlue Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Det finnes egne farger til farging av smørkrem, sukkerpasta etc. Finnes på jernia, traktøren etc. De er veldig drøye i bruk, og ikke så rennende som conditorfarge. Conditorfarge kan fort endre konsistensen på smørkremen....
Novadona Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2014 Tuuuuuuusen takk for svar, ser ut til at jeg blir nødt i butikken i morgen før kaken skal dekkes. Jeg lager min aller første "kake" , foruten tre gulrot kaker rundt 1997! Jeg er 36 år nå... Heheh Har laget en sukkerbunn, delt i to som er dynket med ferskensaft (skal ha i hermetiske fersken i morgen + ananas) I ovnen står en magrengsbunn sprøytet i samme fasong og størrelse som springformen fra sukkerbrødet. Marenges blir ett lag. Skal også ha inn vanlijekrem som et lag. Tenkte lilla smørkrem på toppen med blåbær kanskje... Gi beskjed om det krasjer noen plass her, det er nemlig fri fatasi her hos meg nå - -kjempegøy
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Så flink du er HI Men for min egen del liker jeg ikke mat/kaker som har sånne "unaturlige" farger. Knallgrønt, oransje, mørkerødt, lilla, you name it...føler at jeg stopper i meg e-stoffer og plast Lag heller kremen lyserosa sier nå jeg Anonymous poster hash: e522a...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå