Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Jeg er nå 7+5 og har allerede vært kvalm i tre uker. Jeg har ikke vært ute av sengen på veldig lenge, og selv med tabletter kan jeg kaste opp mer enn fem ganger iløpet av en dag. Så langt får jeg nok i meg nok til at jeg ikke blir dehydrert og kroppen holder på endel. Allikevel kjenner jeg på kroppen at jeg blir tynnere (har ikke vekt, så vet ikke hvor mange kilo). Sånn jeg har skjønt det vil jeg ikke få noe annet enn væskepåfyll hos legen/sykehus siden jeg har tabletter, og det har jeg ikke behov for. Er det da greit å bare ligge her uten å ta kontakt? Når burde jeg evt ta kontakt? Anonymous poster hash: 1013b...1cb
Sokkedyret Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Er du ganske tynn i utgangspunktet eller har du litt å ta av når du nå går ned i vekt? Har en lite å ta av er det vel gjerne farligere å gå mye ned i vekt... Føler med deg! Jeg er heldigvis ikke like kvalm som deg høres det ut som, men jeg synes dette er mer enn nok!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Jeg har litt å ta av, men ikke veldig mye. Gikk heldigvis opp litt før jeg ble gravid. 168 høy og veide 65kg. Jeg har vært nede på 55kg før, men da er alt fett borte og jeg har ingenting å gå på. Tipper jeg er ganske midt i mellom rundt 60kg nå, så sånn sett burde det ikke være noen fare. Vanskelig å vite uten vekt, men jeg kjenner endel fett fremdeles Jeg er også møkk lei! Tror ikke jeg er av de verste siden jeg faktisk klarer å holde på endel både mat og drikke, men det holder i massevis. Anonymous poster hash: 1013b...1cb
Inalille Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville tatt kontakt med lege for å få tatt en kontroll av blodprøvene. Saltene i kroppen kan være i ubalanse, og dette kan være farlig hvis de blir altfor skjeve. Jeg var hos legen en gang i uka for blodprøver når jeg kastet opp sånn du gjør nå.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Mister man over 7 (eller var det 10) prosent av sin egen kroppsvekt, kan sykehusinnleggelse være nødvendig, fikk jeg beskjed om fra legen. Jeg hadde 10 kilo å gå på før maksgrensa, jeg gikk heldigvis bare ned 6. Skaff deg ei vekt! Anonymous poster hash: 7129d...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå