Supersnusken Skrevet 18. februar 2014 #1 Del Skrevet 18. februar 2014 Mini på 7 uker har veldig såre halsvalker, det er helt rødt ogprikkete. Er jo umulig å få rettet de ut.. Hun gulper endel så kommer sikkert surt gulp oppi dem. Pleier å vaske eller bade m vann+olje, tørker m hårføner. har ikke smurt noe enda. Har hørt at talkum er litt ut...? Noen m gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 18. februar 2014 #2 Del Skrevet 18. februar 2014 Potetmel:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessolinen Skrevet 18. februar 2014 #3 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg har hatt samme problem, og her hjalp det å holde det så tørt som mulig og å smøre på salve til stumpen, jeg smurte ikke sink salve, men hadde en fra webredaktør som heter calendula nappy change cream og den hjalp omtrent med engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessolinen Skrevet 18. februar 2014 #4 Del Skrevet 18. februar 2014 Ikke webredaktør men weleda.. Hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 19. februar 2014 #5 Del Skrevet 19. februar 2014 Inotyol hvis det er ille, men lukter jo mindre delikat. Hvis bare litt rød kan bepanthen funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Del Skrevet 19. februar 2014 Det beste er luft. Hold det så tørt som mulig, la det tørke så godt du kan innimellom, jeg syns det hjelper å la henne ligge på magen,, men det forutsetter jo at hn holder hodet selv. Anonymous poster hash: 82814...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemon-aid Skrevet 20. februar 2014 #7 Del Skrevet 20. februar 2014 Inotyol kan jeg anbefale, den hjelper mot sårhet. Prøver å ikke bruke den for ofte, heller.. Olje og vann er også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Del Skrevet 21. februar 2014 vask forsiktig med vann, ikke gni. Klapp tørk heelt tørt og bruk talkum eller potetmel. Anonymous poster hash: 1499f...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. februar 2014 #9 Del Skrevet 23. februar 2014 Ikke webredaktør men weleda.. Hi hi Å jeg ler!! Flott den kremen fra webredaktøren gitt! Jeg bruker også den kremen fra Weleda og den er helt utrolig god, både for stumpen og sår halsgrop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_Dreams Skrevet 24. februar 2014 #10 Del Skrevet 24. februar 2014 Nei, talkum er ikke ut. Vi bruker det ofte under bleieskift I halsgropene husker jeg vi brukte sinksalve, men talkum hadde sikkert fungert bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashmere Skrevet 24. februar 2014 #11 Del Skrevet 24. februar 2014 Vaske, tørke og sinksalve! Ble bra med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå