Gå til innhold

Hva er best mot såre halsfolder?

Supersnusken

Anbefalte innlegg

Mini på 7 uker har veldig såre halsvalker, det er helt rødt ogprikkete.  Er jo umulig å få rettet de ut.. Hun gulper endel så kommer sikkert surt gulp oppi dem. Pleier å vaske eller bade m vann+olje, tørker m hårføner. har ikke smurt noe enda. Har hørt at talkum er litt ut...? Noen m gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme problem, og her hjalp det å holde det så tørt som mulig og å smøre på salve til stumpen, jeg smurte ikke sink salve, men hadde en fra webredaktør som heter calendula nappy change cream og den hjalp omtrent med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er luft. 

Hold det så tørt som mulig, la det tørke så godt du kan innimellom, jeg syns det hjelper å la henne ligge på magen,, men det forutsetter jo at hn holder hodet selv.

Anonymous poster hash: 82814...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lemon-aid

Inotyol kan jeg anbefale, den hjelper mot sårhet. Prøver å ikke bruke den for ofte, heller.. Olje og vann er også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vask forsiktig med vann, ikke gni. 

Klapp tørk heelt tørt og bruk talkum eller potetmel. 

Anonymous poster hash: 1499f...949
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Ikke webredaktør men weleda.. Hi hi

Å jeg ler!! Flott den kremen fra webredaktøren gitt! ;) 

Jeg bruker også den kremen fra Weleda og den er helt utrolig god, både for stumpen og sår halsgrop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, talkum er ikke ut. Vi bruker det ofte under bleieskift ;) I halsgropene husker jeg vi brukte sinksalve, men talkum hadde sikkert fungert bra det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...