Gå til innhold

Jeg kan ikke tenke meg noe mere macho og sexy enn ishockeyspillere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det var mange barske langrennsgutter også jeg da, og spesielt de svenske skidraktene er jo ganske så avslørende... :P

Anonymous poster hash: 0849b...8ff
Skrevet

Macho - ja, sexy - nei. Er fullt inneforstått med at det finnes unntak, men min oppfatning er at hockeyspillere er nokså dumme. Husker da en venninne var sammen med en landslagsspiller og han ga henne et pressebilde av seg selv innrammet i julegave til henne. Det bekreftet fordommen min om at hockeyspillere er mest opptatt av seg selv :D

Hahaha, er det mulig??

Når det er sagt er de nok ganske selvsentrerte alle disse toppidrettsutøverne.

Selv synes jeg hockey er vulgært og neandertalsk, tiltaler meg overhodet ikke.

(Jeg kjenner en gammel hockeyspiller og ham er merkelig nok helt ulik stereotypen)

Anonymous poster hash: d6364...774

Jeg er gift med en tidligere svensk ishockeyspiller (dog ikke på elitenivå). Han har mastergrad, er daglig leder og en svært omsorgsfull og leken pappa :) Også har han DEN rumpa :P

Anonymous poster hash: 0849b...8ff

Skrevet

Ja, de er kjent for å være intelligente de hockeyspillerne. Litt som Neandertalerne vil jeg si. Like flotte tenner også..

Skrevet

Macho - ja, sexy - nei. Er fullt inneforstått med at det finnes unntak, men min oppfatning er at hockeyspillere er nokså dumme. Husker da en venninne var sammen med en landslagsspiller og han ga henne et pressebilde av seg selv innrammet i julegave til henne. Det bekreftet fordommen min om at hockeyspillere er mest opptatt av seg selv :D

Hahaha, er det mulig??

Når det er sagt er de nok ganske selvsentrerte alle disse toppidrettsutøverne.

Selv synes jeg hockey er vulgært og neandertalsk, tiltaler meg overhodet ikke.

(Jeg kjenner en gammel hockeyspiller og ham er merkelig nok helt ulik stereotypen)

Anonymous poster hash: d6364...774

Hahaaa! Jeg skrev om Neandertalerne før jeg leste ditt innlegg, Annie :P Tenker likt ja :D

Skrevet

Utdannet sivilingeniør, snakker 6 språk flytende og har en fantastisk sosialintelligens.

Nå ble jeg litt nysgjerrig; hvilke seks språk snakker han, da?

Anonymous poster hash: fd43b...a63

Bokmål, nynorsk, dialekt, Jaglandengelsk, Solbergengelsk og dirtytalk!!

Neida, kødder, er ikke HI. Men kunne ikke dy meg:-)

Anonymous poster hash: 3e6a3...bf8

Skrevet

Jeg har en ishockey-kjæreste! Og han er absolutt SEXY :D han kan være macho også, men det er ikke hans sterkeste personlighet! Men HOT er han jammen meg allikevel :D

Anonymous poster hash: 70933...3d8

Skrevet

Kan ikke tenke meg noe mer harry enn hockeyspillere. Langrennsløpere med lange, slanke muskler derimot... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...