Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Sitter klar og venter på kampen mot Russland! Snakk om mannfolk liksom!! Noe annet enn skihoppere og langrennsløpere! Ikke så verst de alpingutta heller da! *sikle sikle* Anonymous poster hash: 486f2...4ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Jeg foretrekker menn med tenner. Anonymous poster hash: 2cb07...9fe
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Ser tøffere og større ut ja . Og Amerikansk fotball spillere Anonymous poster hash: 01261...77f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Mmmm, tynne og skranglete musikere og akademikere....godt smaken er som baken Anonymous poster hash: 8d553...545
lilyblue Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Zucca er kjempehot! Måtte vært et par cm høyere for å kunne måle seg, bokstavelig talt, med meg da
MammantilNurket Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 (endret) De er jo godt polstret, da ... Må medgi at jeg har en del fordommer mot hocheyspillere Dersom vi skal sammenlikne idrettsfolk synes jeg at de som driver med kunstløp er de desidert tøffeste - ingen hjelm, ingen pads, ingen tannbeskytter, ingen pute på rumpa. De gjør mer eller mindre de samme tingene som ballettdansere PÅ IS Fantastisk!! Endret 18. februar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Seriøst? Kunstløp? Hockey er en brutal kontaktsport der man kan bli smelt opp i vantet av spillere over 1,90m høye og 100kg muskler...! Greit de er polstret, men det er en kjempetøff sport! Kan overhode ikke sammenlignes med kunstløp!!! Ja til hockeygutter!!! Sexy og macho iskrigere!! Anonymous poster hash: 486f2...4ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Sitter klar og venter på kampen mot Russland! Snakk om mannfolk liksom!! Noe annet enn skihoppere og langrennsløpere! Ikke så verst de alpingutta heller da! *sikle sikle* Anonymous poster hash: 486f2...4ac [/quot Jeg foretrekker menn med hjerne. Anonymous poster hash: b5d82...b43
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 He he he, ja, for du må jo ikke ha hjerne for å spille hockey mener du?? Det er en komplisert lagsport i skyhøyt tempo! Så lær deg litt om sporten før du kommer med sånt vås! De må tenke lynraskt og være på topp mentalt hele tiden! Anonymous poster hash: 486f2...4ac
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Så enig! :-D Jeg bor med en ishockeyspiller, og digger når han kommer hjem fra kamp/trening og er full av adrenalin....:-) Da har vi VELDIG bra sex;-) Han er rå, sexy, macho OG han har en god hjerne, faktisk;-) Utdannet sivilingeniør, snakker 6 språk flytende og har en fantastisk sosialintelligens. Så ikke alle av dem er aper Anonymous poster hash: bd8d2...8cb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Noooooooot!!! Anonymous poster hash: a0456...33b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Så enig! :-D Jeg bor med en ishockeyspiller, og digger når han kommer hjem fra kamp/trening og er full av adrenalin....:-) Da har vi VELDIG bra sex;-) Han er rå, sexy, macho OG han har en god hjerne, faktisk;-) Utdannet sivilingeniør, snakker 6 språk flytende og har en fantastisk sosialintelligens. Så ikke alle av dem er aper Anonymous poster hash: bd8d2...8cb Jepp. Husker jeg ble overrasket da jeg kom hjem til 'min' ishockeyspiller for første gang. Han hadde DEN bokhylla, full av topp skjønnlitteratur av høy internasjonal klasse. Og hadde lest MER enn meg (jeg er skikkelig boknerd). Og vi hadde DE interessant diskusjonene, han hadde peiling på alt mulig rart, og må vel være en av de mest intellingente personen jeg har truffet. Mye smartere enn meg, (og jeg har doktorgrad). Han ble gjorde senere karriere et helt annet sted enn innen hockeyen. En tøff, sterk, matcho, men samtidig snill, følsom og utrolig morsom mann. Anonymous poster hash: a59d6...98e
Elskerhøsten2014 Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 mange kjekke ja,men flere i fotballen, baseball og basket
LanzaroteJenta Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Min opplevelse med Mr Hockeyspiller var helt etter boka. Snus, neseblod og hadde tydeligvis fått en puck eller to for mye i hodet. Triste greier.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Utdannet sivilingeniør, snakker 6 språk flytende og har en fantastisk sosialintelligens. Nå ble jeg litt nysgjerrig; hvilke seks språk snakker han, da? Anonymous poster hash: fd43b...a63
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 #14: det er mitt inntrykk også. Festet mye med hockeyspillere en periode, var mye "øøøøøl, mere øøøøøl og skåååååål" og de vandret fra dame til dame.... De virket heller ikke helt oppegående på allmenn kunnskap, så var nok noen pucker som hadde truffet litt for hardt der. Anonymous poster hash: b5d82...b43
Iiiiik Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Macho - ja, sexy - nei. Er fullt inneforstått med at det finnes unntak, men min oppfatning er at hockeyspillere er nokså dumme. Husker da en venninne var sammen med en landslagsspiller og han ga henne et pressebilde av seg selv innrammet i julegave til henne. Det bekreftet fordommen min om at hockeyspillere er mest opptatt av seg selv
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Jeg klarer ikke å tenke på det som sexy når jeg tenker på de helt sikkert sure suspene. Jeg har suspeangst. Anonymous poster hash: fd43b...a63
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 Enig med #14 og 16 - min erfaring er ikke bra, og de puckene er harde å få i hodet. Snus, dårlig hygiene,hissig, ikke veldig reflektert, driter i å oppføre seg ordentlig sammen andre.... Anonymous poster hash: 9c03f...da4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 Kjenner bare idioter som spiller hockey. De slåss, truer folk, bor hos mamman sin, er utro. Synes hockey er en idiotsport som jeg bare får bekrefta hver gang jeg ser de barnslige spillerne ryke i tottene på hverandre, og hever nevene. Helt håpløst å se på kamp og, noe så gørrkjedlig skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: e89dd...0b7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #21 Skrevet 18. februar 2014 Hehe yes. Jeg er gift med en som spilte hockey i alle år, ikke på proffnivå men dog. Han har aldri knekt et bein i kroppen, har alle tenner i behold, bor virkelig ikke hos mammaen sin, og har 8 års universitetsutdannelse og god jobb med en mill i inntekt. På toppen av det hele er han faktisk skikkelig snill og grei, reflektert, smart og en knallgod pappa. Slå den! De er ikke amøber alle sammen, selv om noen av dere åpenbart har vært litt uheldige med utvalget Anonymous poster hash: 52997...c7d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #22 Skrevet 18. februar 2014 Utdannet sivilingeniør, snakker 6 språk flytende og har en fantastisk sosialintelligens. Nå ble jeg litt nysgjerrig; hvilke seks språk snakker han, da? Anonymous poster hash: fd43b...a63 norsk, spansk, fransk, engelsk, kinesisk og italiensk:-) Morsmålet hans er annet europeisk språk. Anonymous poster hash: bd8d2...8cb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #23 Skrevet 18. februar 2014 Utdannet sivilingeniør, snakker 6 språk flytende og har en fantastisk sosialintelligens. Nå ble jeg litt nysgjerrig; hvilke seks språk snakker han, da? Anonymous poster hash: fd43b...a63 norsk, spansk, fransk, engelsk, kinesisk og italiensk:-) Morsmålet hans er annet europeisk språk. Anonymous poster hash: bd8d2...8cb Ha ha, nå fikk jeg bilder i hodet av en hockeyspiller som kommer inn på soverommet, river av seg suspen, spytter ut snusen og snakker kinesisk mens han opphisset gyver løs på dama.... Anonymous poster hash: 9c03f...da4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #24 Skrevet 18. februar 2014 Macho - ja, sexy - nei. Er fullt inneforstått med at det finnes unntak, men min oppfatning er at hockeyspillere er nokså dumme. Husker da en venninne var sammen med en landslagsspiller og han ga henne et pressebilde av seg selv innrammet i julegave til henne. Det bekreftet fordommen min om at hockeyspillere er mest opptatt av seg selv Hahaha, er det mulig?? Når det er sagt er de nok ganske selvsentrerte alle disse toppidrettsutøverne. Selv synes jeg hockey er vulgært og neandertalsk, tiltaler meg overhodet ikke. (Jeg kjenner en gammel hockeyspiller og ham er merkelig nok helt ulik stereotypen) Anonymous poster hash: d6364...774
Iiiiik Skrevet 18. februar 2014 #25 Skrevet 18. februar 2014 Macho - ja, sexy - nei. Er fullt inneforstått med at det finnes unntak, men min oppfatning er at hockeyspillere er nokså dumme. Husker da en venninne var sammen med en landslagsspiller og han ga henne et pressebilde av seg selv innrammet i julegave til henne. Det bekreftet fordommen min om at hockeyspillere er mest opptatt av seg selv Hahaha, er det mulig?? Når det er sagt er de nok ganske selvsentrerte alle disse toppidrettsutøverne. Selv synes jeg hockey er vulgært og neandertalsk, tiltaler meg overhodet ikke. (Jeg kjenner en gammel hockeyspiller og ham er merkelig nok helt ulik stereotypen)Anonymous poster hash: d6364...774 Ja, det er mulig. Ser ham av og til på TV fortsatt og fliser når jeg ser ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå