BKH Skrevet 26. februar 2014 #26 Del Skrevet 26. februar 2014 Blitt mer og mer MME på oss her dessverre. Og det har utviklet hard mage på min 3 mnd jente. Malt extrakt er det sånn sirup lignende som man får kjøpt i butikken? evt hvor mye pr 120 ml flaske og hvor ofte? Ja, ligner et syltetøyglass. Du må nesten prøve deg frem, men jeg ville ikke gitt mye i starten, da det er en del sukker i det, som faktisk kan føre til hard mage det også :/ Begynne med 1/4 ts og eventuelt øke etter behov. Det som virker vel like bra er sviskesaft. En liten barneskje av det en gang og to til dagen Fås kjøpt på glass eller en kan lage selv og fryse på isterningsposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neen Skrevet 26. februar 2014 #27 Del Skrevet 26. februar 2014 gir man sviskesaft rent? eller i melken? kan baby reagere på malt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BKH Skrevet 26. februar 2014 #28 Del Skrevet 26. februar 2014 Ja, gir sviskesaft rent. For mye malt kan føre til forstoppelse. Mi jente gulpa noe helt sinnsykt av malt, kastet opp vil eg si, så jeg brukte sviskesaft med veldig god effekt Men for veldig mange fungerer malt helt supert så du må gjerne prøve det, men det kan være lurt å begynne med litt og heller øke ved manglende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minima81 Skrevet 3. mars 2014 #29 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg har hatt to flaskebarn nå og til begge har jeg hatt 8-10 flasker. Førstemann brukte Dr.Browns flasker så jeg tenkte det var bare å kjøpe inn dette til lillebror, men lillebror var prematur og klarte ikke å drikke ordentlig av de flaskene så det endte med å selge alle de flaskene og heller kjøpe Avent flasker. Det har fungert kjempebra! Jeg anbefaler og bruke mme pulver når man er hjemme, men hvis babyen tåler de ferdige kartongene er det supert å bruke de på tur - da trenger man ikke være like nøye med temperaturen, og hvis babyen vil kan de også gis i romtemp. Jeg har to selvoppvarmende flasker - Yoomi selvoppvarmende flasker, som er superkjekke på tur. Disse to med to patroner og miropod (lader) selger jeg nå - ta kontakt! Avent mikrosterelisator har vært gull verdt! Har også en sånn til salgs nå siden vi er ferdig med flaskeperioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå