Gå til innhold

Graviditetstest (Bilde)

Anbefalte innlegg

post-42-0-84065100-1392670908_thumb.jpgpost-42-0-58014500-1392670945_thumb.jpg

Ser dere den lille streken? jeg vet den er litt vanskelig å se, ser den bedre i virkeligheten enn på bildet. tingen er at jeg tok denne testen i dag morges ca 10.30, venta ca to - tre minutter så kasta jeg den siden det var ikke kommet opp noe. så gikk jeg ut å kom hjem ca kl 16.00 å da kikka jeg på testen bare for morro skyld og da så jeg plutselig den svake streken. har ikm i morgen forresten.

tingen er at det står jo at etter tidsfristen skal testes sees på som ugyldig, så gikk jeg inn å googlet litt, å da leste jeg at mange hadde fått positiv etter tidsfristen og faktisk vært gravid og noen hadde opplevd å få falsk positiv etter tidsfristen. men med tanke på at jeg kasta testen etter 2-3 minutter så vet jeg jo ikke om streken faktisk kom frem innen 5 minutter eller senere. så litt senere så tok jeg en eggløsningstest fordi jeg leste at av å til hvis den slår ut positivt rundt ikm så kan det bety graviditet, og den var veldig positiv.

jeg stoler selfølgelig ikke på disse to sånn uten videre og skal ta ny test i morgen tidlig, men jeg vil likevel bare høre hva dere tenker? hvis dere i det hele tatt ser streken, var vanskelig å ta bilde av den.

Anonymous poster hash: 617f2...139

Anonymous poster hash: 80608...235
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144121125-graviditetstest-bilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

tok en clearblue i dag som var negativ, men i går så tok jeg den jeg la ut bilde av pluss at jeg tok en eggløsningstest som var positiv, skjønner ikke hvordan to tester på samme dag kan være falsk positive =/ er billigtestene mer følsomme en clearblue eller fikk jeg to teite tester på en og samme dag? frown.gif

jeg fikk også positive el tester og svake graviditetstester (strimmel) tok en cb digital som sa ikke gravid. men jeg visste at jeg var gravid. 2 dager senere testet jeg igjen med cb digital og der sto det gravid. vent et par dager og prøv igjen. :) ja jeg vil si at de er mer følsomme enn cb i hvert fall. :)

okei jeg skal gjøre det :) har på magefølelsen at jeg er gravid, pluss at det stikker veldig mye i magen og lysken og korsryggen å lårene, har aldri opplevd noe sånn før,  jeg håper jeg får positiv :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...