Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ett innlegg her inne for noen uker siden angående effekt av akupunktur forhold til Ivf. Nå har jeg hatt flere behandlinger hos akupunktør og i dag hadde jeg uttak. På mine to uttak tidligere har jeg fått ut fire egg begge gangene, derimot har det vært mange tomme poser.

Denne gangen derimot fikk jeg ut åtte egg! Velger å skylde litt på akupunkturen, og krysser fingrene for at eggene er av flott kvalitet og at spiren fester seg :-)

Tenkte nå bare p dele min erfaring ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144121044-akupunktur-og-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ett innlegg her inne for noen uker siden angående effekt av akupunktur forhold til Ivf. Nå har jeg hatt flere behandlinger hos akupunktør og i dag hadde jeg uttak. På mine to uttak tidligere har jeg fått ut fire egg begge gangene, derimot har det vært mange tomme poser.

Denne gangen derimot fikk jeg ut åtte egg! Velger å skylde litt på akupunkturen, og krysser fingrene for at eggene er av flott kvalitet og at spiren fester seg :-)

Tenkte nå bare p dele min erfaring ;-)

Hvor mange behandlinger har du hatt? Jeg skal begynne med nesespray om ca to uker. Begynte du med akkupunktur allerede da? Jeg hadde behandlinger i fjor for å forbedre fertiliteten, uten noen som helst effekt ;)

Ja hvor tidlig begynte du? Jeg har uttak om 2 uker i dag, skal på min første time nå på fredag. kanskje litt i siste liten, men håper det kan hjelpe litt :smilorange: . Om ikke annet håper jeg det kan hjelpe litt på stress, jeg trenger å senke skuldrene litt kjenner jeg.

Tvi tvi til deg, masse lykke til:O)

Jeg begynte etter å ha gått to uker på spray, og hadde fem behandlinger inkludert permanåler i ørene (nåler som sitter i flere dager).

Trodde også jeg var litt en ute, men det ser ut til å ha hatt positiv effekt. I tillegg har jeg massert hælene mine daglig, på utsiden, det skal simulere eggstokkene :-)

For min del har det også hjulpet meg til å senke skuldrene, jeg føler liksom at jeg har bidratt litt, gjort noe for å hjelpe prosessen, istedet for maktesløst å overlate meg til medisineres hender :-)

Jeg begynte etter å ha gått to uker på spray, og hadde fem behandlinger inkludert permanåler i ørene (nåler som sitter i flere dager).

Trodde også jeg var litt en ute, men det ser ut til å ha hatt positiv effekt. I tillegg har jeg massert hælene mine daglig, på utsiden, det skal simulere eggstokkene :-)

For min del har det også hjulpet meg til å senke skuldrene, jeg føler liksom at jeg har bidratt litt, gjort noe for å hjelpe prosessen, istedet for maktesløst å overlate meg til medisineres hender :-)

Så bra:o) Kanskje jeg kan få en liten effekt likevel da:) Det er uansett verdt et forsøk føler jeg. Er du ruger om dagen nå eller? Hold oss oppdatert om hvordan det gikk i så fall :)

Annonse

Så bra:o) Kanskje jeg kan få en liten effekt likevel da:) Det er uansett verdt et forsøk føler jeg. Er du ruger om dagen nå eller? Hold oss oppdatert om hvordan det gikk i så fall :)

Det tror jeg absolutt du kan ha :-) om ikke annet har jeg stor tro på placebo;-)

Jeg har innsett imorra, får da to egg inn. Seks egg lever fortsatt, og er vi riktig heldige får vi fire på frys ;-)

Det tror jeg absolutt du kan ha :-) om ikke annet har jeg stor tro på placebo;-)

Jeg har innsett imorra, får da to egg inn. Seks egg lever fortsatt, og er vi riktig heldige får vi fire på frys ;-)

Så spennende. Masse lykke til i morgen, å ikke minst fremover. Blir spennende å følge deg videre:) er det tredje IVF? Krysser fingrene for deg.

Jeg er snart i gang med icsi 2. forsøk på riksen og lurer veldig på å begynne med akupunktur i forbindelse med forsøket. Er det noen som kan anbefalle noen klinikker på østlandet? Oslo/Akershus?

Ajk klinikken i Oslo (ved høgskolen i Oslo). Sjekk ut hjemmesiden deres, de virker som at ha god erfaring i forhold til prøverør :-)

Annonse

Tusen takk for tipset frkkværner :)

Bare hyggelig. Som du ser på hjemmesiden deres står det mye om behandling i forhold til prøverør og ulike diagnoser. For meg virker det som om denne klinikken har veldig god erfaring med prøverør. Fikk også det inntrykket da jeg var der selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...