Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere synes at det var "greit" at kjæresten hadde tatovert forbokstaven til xn på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nemlig min.. 

Vi har vært sammen i tja.. 10 mnd? Og det ble slutt mellom dem 2 år før han møtte meg.

Den er ganske synlig og jeg ser den ganske ofte. 

Jeg vet at han ikke vil ha henne, men alikevel klarer jeg ikke å la være å irritere meg over at han ikke bare fjerner den. 

Jeg booket time og skulle betale for at han skulle gjøre om på den, men vi fikk ikke dratt alikevel. 

Han tjener bra og har råd til å endre på den. 

Hva tenker dere? 

Anonymous poster hash: 8ea03...6ed

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det burde han absolutt ha fjerna.... Helst før dere ble sammen, spør du meg

Skrevet

Det synes jeg også.. og kjenner at jeg rett å slett begynner å bli litt sur for det. Plaget meg ikke så mye helt i begynnelsen. Forstår at han heller ville bruke penger på nye fine tatoveringer enn på å endre på den der.. og den betyr ikke noe for han.. men jeg har uttrykt at jeg ikke liker den og blir småfurt når jeg ser den- og ser den hele tiden.. alikevel blir den ikke borte. Baahh.. 

HI

Anonymous poster hash: 25b55...af2
Skrevet

Kjøp gavekort på en kul cover-up i ettårs gave ;) Personlig hadde jeg ikke brydd meg, men er det bare en bokstav er det jo ikke veldig mye pes å gjøre noe med det.

Skrevet

Uansett om den fjernes eller er der, så er eksen hans en del av hans historie. For meg høres det ut som at du vil ha den bort, og at han egentlig ikke er så ivrig på det. Det er hans kropp, hans tatovering. Kanskje han vi h den der av en eller annen grunn han bare ikke forteller deg, eller kanskje den ikke betyr noe for han, og at han derfor ikke gidder å bruke tid, smerte og penger på å endre den? 

Jeg hadde ikke brydd meg. Det er en bokstav, og så lenge han ikke gråter over henne hver kveld, så ville jeg ikke tenkt noe på det. Aksepter at den er der, og finn noe annet å irritere deg over, og etter et så kort forhold som 10 mnd, så synes jeg at du kanskje er noe vel hissig på å få forandret på han. Ta han som han er, med bokstav og det hele.

Skrevet

Høres kjipt ut! Min kjæreste har tatovert navnet mitt, men vi vet begge at det vil bli "oss". Andre syns det var ganske Harry da han gjorde det, men jeg syns det var romantisk hehe.

Har din flere tartoveringer?

Anonymous poster hash: 11fbb...fc1

Annonse

Skrevet

Så lenge du ikke mener han skal endre den til din forbokstav, så er jeg enig ;) Den bør fjernes.

Synes at det å tatovere hverandres navn eller forbokstav er dødharry og unødvendig.

Anonymous poster hash: 50c23...e47
Skrevet

Han burde fjerne den.

Rett og slett fordi det er harry.

Anonymous poster hash: 1bb47...165

Skrevet

Jeg forstår at det er hans kropp osv. osv. 

Men når han sier at han ikke har noe forhold til den og ikke har noe problem med å fjerne den så forstår jeg ikke hvorfor ikke han bare kan gjøre det. 

Jeg ville IKKE gått rundt med xn sin bokstav på meg :/ Hadde fjernet den så fort det ble slutt. 

Han har noen tatoveringer til ja. Og jeg har en del også. 

HI

Skrevet

Eksen min har hele navnet mitt tatovert på seg. På ett sted som er veldig synlig. Jeg hadde ikke likt det hvis jeg var dama hans nå, men han vil visst ikke fjerne den ;-)

Anonymous poster hash: ff2a4...c87

• 4 måneder senere...
Skrevet

Til dere som mener at han burde ha den... har deres mann et symbol på din x tatovert på kroppen sin så dere kan se den hver eneste dag? :) For jeg synes det begynner å bli veldi morsomt... 

Fant ut at han har hatt den i nesten 6 år (!) Selvom han har vært sammen med andre i mellomtiden. Han sier at han skal fjerne den, bla bla bla. Men han gjør det ikke...:(

Den plager meg veldig, for i hodet mitt har det blitt til at han ikke fjerner den fordi han kanskje tenker at de to blir sammen igjen. Det er det beste forholdet han har hatt før min tid, så jeg blir litt redd. 

For meg betyr en tatovering av kjærestens navn/bokstav whatever- at man erklærer sin kjærlighet til dem og at man tror man skal være sammen for alltid. At man er stolt og vil vise frem at man er sammen med dem. 

Jeg synes IKKE det er alright at han går rundt å viser frem til kjærlighetserklæring for en annen kvinne når han er sammen med meg. Så teit er jeg! Og drittlei.. fy faen.

HI 

Skrevet

Høres kjipt ut! Min kjæreste har tatovert navnet mitt, men vi vet begge at det vil bli "oss". Andre syns det var ganske Harry da han gjorde det, men jeg syns det var romantisk hehe.

Har din flere tartoveringer? Anonymous poster hash: 11fbb...fc1

Men vi vet at det vil bli oss? Det visste vel egentlig kjæresten til HI også.

Anonymous poster hash: 030cc...cb6

Skrevet

Mannen min har navnet til sin x på armen, det er ikke tatovering men noe han gjorde da han ung og var sammen med henne. Da vi møttes så sa han at han skal en tatoo over den, men det har han ikke gjort. Det gjør meg ingenting, egentlig. Jeg merker det ikke engang og det plager meg ikke.

Anonymous poster hash: 01611...b5c

Annonse

Skrevet

Å tatovere namn på kjærestar er ikkje det luraste, men inga katastrofe heller. Den er der som teikn på eit levd liv. Fortida er jo der uansett, så eg hadde nok ikkje reagert så voldsomt.

Skrevet

Jeg synes at du er så smålig Hi, og hvis en bokstav plager deg da sliter dere med forholdet.

Gjest cd0da
Skrevet

Hadde det vært meg som hadde hatt en slik tatovering hadde jeg tatt cover up. Har gjort det med en annen tatovering jeg hadde og den gamle synes ikke i det hele tatt, men har kommet en større og fin oppå den :)

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. En bokstav er en bokstav.

Hvis en bokstav er nok til at du lager drobbel i forholdet ville jeg nok gått på dagen.

Anonymous poster hash: 4cc5e...62e

Skrevet

Å tatovere namn på kjærestar er ikkje det luraste, men inga katastrofe heller. Den er der som teikn på eit levd liv. Fortida er jo der uansett, så eg hadde nok ikkje reagert så voldsomt.

Har kjæresten din en sånn tatovering? 

Skrevet

Null tatoveringar. Men han har eit liv før meg, og eg forventar ikkje at han skal fjerne alle spor etter eksar.
Skrevet

Husker faren min hadde navnet på en annen da han traff min mor. Han opererte det bort da den var så synlig midt på armen.

Mannen min har mine initialer i nakken og jeg elsker det :)

Anonymous poster hash: 1145e...c34

Skrevet

Hahahhahahaaaa, her er det så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Tatovering er nokså permanent, fjerning er kjipt, vondt og dyrt, en bokstav eller to kan ikke skade noen, og du kan fremfor alt ikke kreve at noen andre endrer på sin kropp for din skyld. Og tenk, hele ti måneder? Wow.

Beholde eller fjerne - hans valg. Voks opp eller bli ledd av - ditt valg.

Skrevet

Hahahhahahaaaa, her er det så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Tatovering er nokså permanent, fjerning er kjipt, vondt og dyrt, en bokstav eller to kan ikke skade noen, og du kan fremfor alt ikke kreve at noen andre endrer på sin kropp for din skyld. Og tenk, hele ti måneder? Wow.

Ikke så ofte jeg er enig med deg, men I dette er jeg så enig!

Skrevet

Null tatoveringar. Men han har eit liv før meg, og eg forventar ikkje at han skal fjerne alle spor etter eksar.

Har han tatt vare på noe etter ekser da? 

Skrevet

Har han tatt vare på noe etter ekser da?

Finst ein del bilder, nokre gåver og ikkje minst eit vennskap. Han er framleis venn med ho han har hatt det lengste forholdet før meg med.
Skrevet

Han kan lett dekke over den, og det hadde kostet han 800,- der jeg har prøvd å ordne time til han før. Men hvorfor velger noen å beholde en tatovering av navnet til en X? Er det jeg ikke forstår.. Jeg synes det er ganske flaut å gå rundt med han når han har hennes bokstav på seg. Antar at jeg er skadet av at alle utenom 1 kjæreste har vært utro, gått bak ryggen min med andre, holdt på med xn eller gjort annet dritt mot meg. Nå vil jeg bare vite at han bare vil ha meg- og det føles ikke ut som at han er klar for å gi slipp på henne hvis han ikke kan bruke 800,- på noe som er viktig for meg. ? Og hvis det er viktig for meg, og sårer meg.. burde han ikke ville gjøre det? 

Her kommer tvisten som jeg reagerer på. 

Jeg har en liten tatovering som jeg fikk i bursdagsgave av min X. DEN reagerer han på, så nå skal jeg dekke over den. Den må det en ganske stor tatovering til for å dekke- så jeg må ut med 5000,-. Fordi jeg vil ikke at noe skal plage han sånn. Og når den ikke betyr noe for meg, så gjør det meg ikke noe å dekke over den. 

Hvorfor er det så vanskelig for han? 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...