Gå til innhold

Åååh så stress det er å ikke kunne planlegge :p

Anbefalte innlegg

Vi bor jo nordpå, og hører til Riksen, så det kreves litt logistikk for å få kabalen med reising, barnepass, hundepass og styr til å gå opp. Nå har jeg vært på kontroll nr 2 og venter på svar fra Riksen om når de eventuelt kanskje vil ha oss inn. Og i mellomtiden kan vi jo ikke planlegge eller forberede oss på noe vis, bare veeeente... Gahh :-p 

Hadde forøvrig 27 follikler mellom 11 og 20 mm, så kryss-kryss =) 

Fortsetter under...

Huff, det er fryktelig slitsomt ikke å ha kontroll. Vi har akkurat samme problem, kan ikke planlegge og skal gjennomføre i Danmark. Vi bor også nordpå. Vi har også hund og andre dyr som må passes. Så er det jobb og studier på oss begge som skal passe inn. Skikkelig stress det her.

OI :D Hurra for mange fine follikler! Lykke til :D

Ja jeg holder fortsatt pusten, de hadde ikke blitt enige enda om videre forløp, så de skulle ringe meg opp igjen :P 

Var mye enklere sist når jeg lagde baby hjemme :P 

Kjenner følelsen!

For meg ble det stresset og dårlig samvittighet så stort at jeg denne runden fikk sykemelding hele runden. Det hjalp litt!

Men skjønner det er verre for dere som bor så langt unna!

Hehe, vel, jeg ER sykemeldt, så har jo egentlig all verdens med tid, men det hjelper ikke når man stresser med at man ikke får kommet i gang med planlegginga :-p Men NÅ er fly og hotell bestilt, mamma og svigermor er engasjert som barn-og-hund-og kattepassere og kofferten er kommet frem. Uttak onsdag morgen :D 

Hehe, vel, jeg ER sykemeldt, så har jo egentlig all verdens med tid, men det hjelper ikke når man stresser med at man ikke får kommet i gang med planlegginga :-p Men NÅ er fly og hotell bestilt, mamma og svigermor er engasjert som barn-og-hund-og kattepassere og kofferten er kommet frem. Uttak onsdag morgen :D

Så bra! Vi kommer til å ligge veldig likt i løypa :) Jeg har innsett på onsdag, også på Riksen :)

Krysser fingrene for november-lykke på oss :)

Annonse

Jaa, så spennende! Gubben har bursdag i november, så gaven hans er "in the making" ;) 

Er du på fersk eller frys? Ser forøvrig at vi har prøvd akkurat like lenge, vi begynte også i disse tider for 4 år siden :) 

Jaa, så spennende! Gubben har bursdag i november, så gaven hans er "in the making" ;)

Er du på fersk eller frys? Ser forøvrig at vi har prøvd akkurat like lenge, vi begynte også i disse tider for 4 år siden :)

Jeg var også på denne siden for 4år siden :tommelopp: vi har hatt en laang pause etter 4misslykkede forøk, men er nå igang igjen :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...