Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter lang pause er vi i gang med fryseforsøk. På søndag settes det inn 2 (forhåpentligvis perfekte) embryo. Jeg setter pregnyl i kveld,så embryo er vel 5 dager ved innsett da? Håper virkelig på full klaff denne gang, har hatt 8 innsett hvorav to endte i SA i uke5-6. Er utredet for årsak, men de finner ingen. Merker jeg gruer meg til rugeperioden allerede, synes ventetiden er verst. Noen av dere som har hatt flere SA uten sikker årsak som har fått tilleggsmedisiner og i såfall hva?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120943-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Heldige du!

Vi har akkurat avbrutt forsøk pga overstimulering.. Men fryseforsøk uten hormoner neste gang! Har 10 på frys!! :0)

Har noen spm: hvor lenge gikk det før dere fikk prøve fryseforsøk og hvor lenge går det til mensen kommer? HATER ordet vente...

MASSE lykke til m gullegget!! ;0)

Jeg fikk frys første syklus etter negativt ferskforsøk. Men jeg bor i utlandet, så mulig det er annerledes her. Jeg har brukt utogestan ved de siste forsøkene og da har ikke mensen kommet før jeg har sluttet på hormonene. Krysser fingrene for at gullegget sitter denne gang ;)

Til førstedamen..

Hvis du skal ha fryseforsøk i naturlig syklus må du jo teste etter eggløsning - dette begynner man med rundt syklusdag 8-10 (avhengig av hvor lang syklus man har).

Når jeg har hatt avbrutte forsøk og negative forsøk kommer mensen to til fem dager forsinket i forhold til min normale syklus.

Men jeg bruker alltid å ha uteblitt eggløsning etter et negativt eller et avbrutt forsøk så da har jeg ikke fått kommet igang med fryseforsøk før etter andre menstruasjon til et nytt forsøk..

Lykke til med fryseforsøk i naturlig syklus! Krysser fingrene for deg :)

Synes selv det har vært de veste forsøkene selv om ikke jeg har blitt gravid på den måten :P

Endret av Hubro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...