Gå til innhold

Vondt i "smilehullt" ved anstrengelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to "smilehull" på korsryggen, og ved anstrengelse (f.eks løping), får jeg vondt i venstre. Det ble sånn etter graviditet og fødsel... Aldri kjent det tidligere..

Er det vanlig? Flere som har opplevd det? Hva er årsaken?

Anonymous poster hash: 8f742...da7

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk ikke epidural eller noe sånt, nei. Hvordan kan en nerve plutselig komme i klem? Skulle nesten tro at det var et område som ikke fikk nok blod?

Synes det er rart... (Og plagsomt)

Anonymous poster hash: aafd6...28e

Skrevet

Dytt

Skrevet

Søskenbarnet mitt fikk ofte betennelser der inne. Kommer det verk ut?

Anonymous poster hash: b723d...7ef

Annonse

Skrevet

Nei, det er ikke sår der. Jeg får vondt, som ved en blodpropp.

Skrevet

Kanskje ta en tur til kiropraktor ? :)

Skrevet

Kan det være piriformis (muskel) du får vondt i?

Jeg fikk kronisk betennelse i piriformis etter 2 svangerskap. Jeg trodde smertene kom til å gå bort av seg selv, men gikk til legen etter å ha vært plaget med smerter der i 3,5 år. Hadde jeg oppsøkt lege før kan det hende det kunne ha blitt behandlet :(

Google piriformis, så ser du om det er det du sliter med.

Skrevet

Kan du forklare litt rundt det? jeg er ikke hi, men for en stund siden kjente jeg noe bevegelig inne i det ene smilehullet og det gjorde vondt og var sårt. Når jeg tenker å det nå så kan det godt hende det var verk der inne.

Heter den tilstanden noe?

Anonymous poster hash: e3f7d...392

Skrevet

Kan du forklare litt rundt det? jeg er ikke hi, men for en stund siden kjente jeg noe bevegelig inne i det ene smilehullet og det gjorde vondt og var sårt. Når jeg tenker å det nå så kan det godt hende det var verk der inne.

Heter den tilstanden noe?

Anonymous poster hash: e3f7d...392

Jeg kan dessverre ikke så mye om det, men søskenbarnet mitt kalte det en tvilling. Så det var en annen tråd om det her inne i dag.

Hva slags bevegelighet kjente du?

Skrevet

Hæ? Smilehull på ryggen?!? Jeg trodde det var tull, men ser jo at flere svarer seriøst.. Har dere de bare når dere smiler? Hull i/på ryggen?? Hvor da?

Anonymous poster hash: 4c65c...277

Annonse

Skrevet

Takk for svar. Nå fikk du meg til å dra den late kroppen min opp av senga for å sjekke om jeg også hadde disse smilehulla, hehe :)

Anonymous poster hash: 4c65c...277

Skrevet

Kanskje ta en tur til kiropraktor ? :)

Enig med MammantilNurket. Ta en tur til kiropraktor. Det høres ut som om du har en låsning i venstre IS-ledd.

Anonymous poster hash: 3d5e6...a36

Skrevet

Låsning? Jo, kanskje. Hvor mye koster en kiropraktortime, knekker de på meg eller ser e bare på meg? Vil ikke bli knekt på :) har frykt for leger og alle sånne helsepersonell som skal "hjelpe deg".

Tror ikke jeg har piriformis, har ikke vondt i rumpa eller låret, kun akkurat i smilehullet. Som om jeg får hold inni der, samme smerten omtrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...