Gå til innhold

stygg lukt av vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer.Har noen et godt tips for å fjerne stygg lukt fra vaskemaskinen? Har prøvd med eddik på kokvask, men lukten kom tilbake etter kort tid. Tar imot tips med takk :)

Skrevet

Du bør kjøre kokvask med jevne mellomrom. Husk å la døra og kammeret til vaskepulveret stå åpent når maskinen ikke går.

Anonymous poster hash: 93b31...471

Skrevet

Kokvasker med jevne mellomrom og har døra på gløtt, men kammeret til pulver er alltid lukket. Heretter står det på gløtt... takk for tips

Skrevet

Kjør en tom maskin på kokvask med 1dl eddik i trommelen. Det renser maskina og fjerner lukt, og nei det blir ikke eddiklukt av klærne :-)

Du kan vaske klærne med eddik også hvis de lukter :-)

Gjest Løvemusene
Skrevet

På Kiwi har de vaskemaskinrens som skal fjerne vond lukt. I fremtiden kan det være lurt å la døra stå litt på gløtt etter vask for utlufting :)

Skrevet

Slutt å promp i maskinen!!

Anonymous poster hash: 69410...828

Skrevet

Vaskemaskinrens

Skrevet

Kjør den på kokvask med oppvaskmiddel. Det renser på en annen måte enn vaskemiddel

Skrevet

Kjøp vaskemaskinrens jeg kjøper på Staples, merke Cleansam, 9 rensetab ( kun en tab. til  en rens). betaler kr. 129. Superfornøyd med produktet.Et billigt alternativ til Lilleborgs maskinrens som koster kr 89 og en kun til en behandling.

Jeg er gått vekk fra lilleborgs rens.

Anonymous poster hash: e852f...ad3
Skrevet

Jeg sleit med det samme. Hjalp ikke hvor mange maskinrenser jeg tok. Her hadde det satt seg noe "dritt" i vannlåsen. Dvs det røret fra maskinen inn i veggen. Da jeg fikk rensket opp der, forsvant lukta:-)

Anonymous poster hash: a60bb...9b6

Skrevet

Signerer den siste. Jeg også rensa og vaska, men det lukta fra den slangen på forsida, der man kan tømme manuelt. Masse dritt i låsen der. Det er meningen man skal rense denne innimellom, her havner både knapper, kronestykker og hårspenner. Råttent vann smells bad :(

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Skal sjekke både slange og filter;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...