mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. februar 2014 #1 Del Skrevet 16. februar 2014 Kan dere være snill å slette kino tråden min...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Del Skrevet 16. februar 2014 Moderatorer, kan dere sjekke Mamma til ADHD gutt <3, hun driver å spammer ned anonymforumet, regner med at dere kan gå inn også og få det bekreftet, er mange som er lei av denne BLOGGINGA hennes på anonymforumet nå. Takk Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/#findComment-146128050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #3 Del Skrevet 16. februar 2014 Moderatorer, kan dere sjekke Mamma til ADHD gutt <3, hun driver å spammer ned anonymforumet, regner med at dere kan gå inn også og få det bekreftet, er mange som er lei av denne BLOGGINGA hennes på anonymforumet nå. Takk Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Ta deg ei pille. 50% av alle innlegg her inne kunne vært blogginnlegg, dvs generelle inn- og utspill om dette og hint, og de andre prosentene er like deler legitme spørsmål, humor, rasisme og generell sinnsykdom. Hun skriver om sin hverdag, vi andre om vår - lev med det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/#findComment-146128096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Del Skrevet 16. februar 2014 Moderatorer, kan dere sjekke Mamma til ADHD gutt <3, hun driver å spammer ned anonymforumet, regner med at dere kan gå inn også og få det bekreftet, er mange som er lei av denne BLOGGINGA hennes på anonymforumet nå. Takk Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Ta deg ei pille. 50% av alle innlegg her inne kunne vært blogginnlegg, dvs generelle inn- og utspill om dette og hint, og de andre prosentene er like deler legitme spørsmål, humor, rasisme og generell sinnsykdom. Hun skriver om sin hverdag, vi andre om vår - lev med det. Men 50% fra samme person er vel ikke greit, satt på spissen! Hvorfor skal jeg ta meg en pille? Bare fordi du tror du eier dette forumet så trenger du ikke komme med slike drittkommentarer. Har ikke brydd meg om deg men skjønner nå hvorfor så mange oppretter mobbetråder om deg! Ha en god natt, lille deg! Ps! Så nå at moderator har svart ang. denne brukeren og at hun foreløpig ikke bryter noen regler. Bare tøyer grenser 😏 Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/#findComment-146128307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #5 Del Skrevet 16. februar 2014 Moderatorer, kan dere sjekke Mamma til ADHD gutt <3, hun driver å spammer ned anonymforumet, regner med at dere kan gå inn også og få det bekreftet, er mange som er lei av denne BLOGGINGA hennes på anonymforumet nå. Takk Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Ta deg ei pille. 50% av alle innlegg her inne kunne vært blogginnlegg, dvs generelle inn- og utspill om dette og hint, og de andre prosentene er like deler legitme spørsmål, humor, rasisme og generell sinnsykdom. Hun skriver om sin hverdag, vi andre om vår - lev med det. Men 50% fra samme person er vel ikke greit, satt på spissen! Hvorfor skal jeg ta meg en pille? Bare fordi du tror du eier dette forumet så trenger du ikke komme med slike drittkommentarer. Har ikke brydd meg om deg men skjønner nå hvorfor så mange oppretter mobbetråder om deg! Ha en god natt, lille deg! Ps! Så nå at moderator har svart ang. denne brukeren og at hun foreløpig ikke bryter noen regler. Bare tøyer grenser Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Sjekk gjerne fakta før du uttaler deg. Hun har startet TO tråder siste døgn - du burde være i stand til å unngå dem om du anstrenger deg. Se på det som en leseøvelse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/#findComment-146128378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Del Skrevet 16. februar 2014 Moderatorer, kan dere sjekke Mamma til ADHD gutt <3, hun driver å spammer ned anonymforumet, regner med at dere kan gå inn også og få det bekreftet, er mange som er lei av denne BLOGGINGA hennes på anonymforumet nå. Takk Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Ta deg ei pille. 50% av alle innlegg her inne kunne vært blogginnlegg, dvs generelle inn- og utspill om dette og hint, og de andre prosentene er like deler legitme spørsmål, humor, rasisme og generell sinnsykdom. Hun skriver om sin hverdag, vi andre om vår - lev med det.Men 50% fra samme person er vel ikke greit, satt på spissen! Hvorfor skal jeg ta meg en pille? Bare fordi du tror du eier dette forumet så trenger du ikke komme med slike drittkommentarer. Har ikke brydd meg om deg men skjønner nå hvorfor så mange oppretter mobbetråder om deg! Ha en god natt, lille deg! Ps! Så nå at moderator har svart ang. denne brukeren og at hun foreløpig ikke bryter noen regler. Bare tøyer grenser Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Sjekk gjerne fakta før du uttaler deg. Hun har startet TO tråder siste døgn - du burde være i stand til å unngå dem om du anstrenger deg. Se på det som en leseøvelse. Å starte to tråder med nick hver dag på et anonymforum om barnet sitt er på grensen til blogging. Sug lut, du er et surt innbitt menneske, ikke rart folk hater deg her. Har som sagt ikke hatt formeninger om deg før, men dine svar er så frekke at jeg ler litt nå når jeg ser andres frustrasjon over deg. Du kan erte på deg en gråstein! igjen, god natt lille menneske. Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/#findComment-146128403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Del Skrevet 16. februar 2014 Moderatorer, kan dere sjekke Mamma til ADHD gutt <3, hun driver å spammer ned anonymforumet, regner med at dere kan gå inn også og få det bekreftet, er mange som er lei av denne BLOGGINGA hennes på anonymforumet nå. TakkAnonymous poster hash: fae0a...ce5 Ta deg ei pille. 50% av alle innlegg her inne kunne vært blogginnlegg, dvs generelle inn- og utspill om dette og hint, og de andre prosentene er like deler legitme spørsmål, humor, rasisme og generell sinnsykdom. Hun skriver om sin hverdag, vi andre om vår - lev med det.Men 50% fra samme person er vel ikke greit, satt på spissen! Hvorfor skal jeg ta meg en pille? Bare fordi du tror du eier dette forumet så trenger du ikke komme med slike drittkommentarer. Har ikke brydd meg om deg men skjønner nå hvorfor så mange oppretter mobbetråder om deg! Ha en god natt, lille deg!Ps! Så nå at moderator har svart ang. denne brukeren og at hun foreløpig ikke bryter noen regler. Bare tøyer grenser Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Sjekk gjerne fakta før du uttaler deg. Hun har startet TO tråder siste døgn - du burde være i stand til å unngå dem om du anstrenger deg. Se på det som en leseøvelse. Å starte to tråder med nick hver dag på et anonymforum om barnet sitt er på grensen til blogging. Sug lut, du er et surt innbitt menneske, ikke rart folk hater deg her. Har som sagt ikke hatt formeninger om deg før, men dine svar er så frekke at jeg ler litt nå når jeg ser andres frustrasjon over deg. Du kan erte på deg en gråstein! igjen, god natt lille menneske. Anonymous poster hash: fae0a...ce5 Herregud, så teit du er! Fra nå av skal jeg be om at alle "svigermor er fæl"-tråder slettes. Det er spam! Anonymous poster hash: 3488a...44c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120804-slette-kino-tr%C3%A5den-min/#findComment-146128416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå