Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Har noen erfaring med denne sengen fra ikea? Vurderer den, da vi har små rom med desperat behov for mer oppbevaringsplass. Er det noen som vet om oppbevaringen under funker, eller om det blir vanskelig å komme til når sengen er redd, og om den føles stabil å ligge på? Anonymous poster hash: b2069...cb0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Anyone? Anonymous poster hash: b2069...cb0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Skjønner ikke helt hva du lurer på. Det er snakk om en helt vanlig Malm-seng (riktignok viktig å kjøpe den som heter "høy" så ikke den HELT vanlige), som tilfeldigvis er høy nok til at Malm sengeskuffer får plass under. Sengen er helt normalt stabil og skuffene ruller du enkelt ut ved behov. For øvrig er sengeskuffer uvurderlig oppbevaringsmulighet for alle hjem, store eller små, syns nå jeg. Anonymous poster hash: ef413...a62
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Nei, den jeg tenker på er den malm-sengen som man løfter madrassen opp og det er et stort rom under. :) Tror den er ganske ny i Ikea-sortimentet. Iphonen min vil ikke kopiere linker, så jeg får ikke lagt inn bildet. Hvis det er gode senger og det fungerer godt i praksis, virker det helt genialt for vårt behov. Det er så trangt på soverommet at det blir knotete med sengeskuffer til 180-seng. Anonymous poster hash: b2069...cb0
sologsommer Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Vi har en seng der ligner, med samme oppbevaring ( ferieleilighet i utlandet) Den er helt fantastisk ig utrolig hvor mye man får plass i den. Har ofte snakket om at det er rart at senge som den ikke selges i Norge. Som sagt har jeg ikke set IKEA sin, men kan se at det er samme system
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Hvis soverommet er trangt så ville jeg vurdert malmsengene for de har en kant som er ganske bred. Vi kommer til å kvitte oss med malm sengen og få 15 cm ekstra på bredde og dybde i rommet da det er trangt, Anonymous poster hash: 3c756...e5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå