Mamma til 3gutter Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Da er prøvingen til sistemann satt i gang.Har fra tidligere 3gutter på 7år,6år og 3år.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Så spennende! kan tenke meg at du får mange "nå kommer jenta" kommentarer framover :/ lykke til med prøvingen! :) Anonymous poster hash: 4b9f5...ee9
Mamma til 3gutter Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2014 Så spennende! kan tenke meg at du får mange "nå kommer jenta" kommentarer framover :/ lykke til med prøvingen! :)Anonymous poster hash: 4b9f5...ee9 hehe jenta,å nei du tro nok er ganske sikker selv på en gutt til....og det helt greit.har du prøvd lenge du da anonym....
Lulusen Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Ops! Var ikke meningen å være anonym, gikk litt fort i svingen der Jeg har vært prøver siden september i fjor, ble gravid i desember, men mistet dessverre for en uke siden. Så nå skal vi igang med prøvingen igjen etter hvert. Har en gutt på 1 1/2 år fra før neste blir siste barn for min del, samme om det blir gutt etter jente, håper bare jeg blir gravid igjen og at det går bra!
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 1 pp på 4. mann her også Gleder meg til å bli ferdig Mine er 10, snart 6 og 3 år. En gutt og 2 jenter Veldig spent hva neste mann blir. Håper i grunn jente siden vi har alt av tøy, men mest pga vogna som er rosa hehe Kjenner jeg er litt spent Brukt lang tid på de 3 andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå