Gå til innhold

Oppdatering på de som har termin i februar

Anbefalte innlegg

Da har jeg født en nydelig prinsesse! Vannet gikk kl 03.00 i natt og riene kom brått og heftig med to-tre minutts mellomrom -hun var ute kl 05.15. Hadde 8 cm åpning da jeg kom inn på sykehuset.. Så dette ble en intens styrtfødsel. Effektive rier, ingen pauser og fryktelig vonde pressrier.. Ble en del revning. MEN såå lykkelig jeg er, det er en drøm å bli mamma igjen og vi storkoser oss her på barsel nå! Hun er bare perfekt :)

Gratulerer så masse!!! Veldig misunnelig, men glad på dine vegne! Kos deg med babyen!!

Spent på korleis det går med K&K og Violetsky!

Fortsetter under...

Her har det også kommet et nurk! Tirsdag (ultralydtermin) kom verdens vakreste lille gutt til verden med akutt keisersnitt. Han hadde en feilstilling, og var en stjernekikker. I tillegg hadde han navlestrengen stramt rundt halsen, og måtte ut. Ønsket var selvfølgelig ikke et keisersnitt og alt det medfører, men pytt, premien er fantastisk! Skal se om jeg klarer å skrive ned fødselshistorie litt seinere. Lykke til til dere som ikke har født enda! 

Annonse

Gratulerer til alle dere andre som har født og lykke til for resten!

Hos meg kom det en liten prins tidlig moring 25.02. (dagen før termin) absolutt større enn forventet med sine 4,1 kg og 51 cm. 

Ble desverre en ganske dramatisk start på livet for lille prinsen, med akutt keisersnitt 58 timer etter at vannet var gått. Var vist alt for stor for bekkent mitt, så satt bom fast.

Utrolig herlig å endelig være hjemme igjen fra sykehuset, 1 uke på føde/barsel avdeling kan ikke anbefales. Pga stort blodtapp og alt det medfører som lite melk og ekstra masse styr med amming/pumpin/mating blir det deilig å starte hverdagen :)

Gratulerer så mye alle sammen!

Her koser vi oss masse, men sliter en del med etterplager etter styrtfødsel og også med ammingen.. Brystbetennelse og veldig såre brysrvorter. Denne første tiden en en salig blanding av lykke og vondter og litt mer lykke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...