Gå til innhold

hvor ofte vaskes gardiner/pledd/pynteputer hos dere?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min mener jeg er smårar , da jeg tar denne sjauen ca en gang i mnd. Alle gardiner i huset, alt av pledd å pynteputer (jeg har ganske mye av dette) SÅ hvor ofte gjør dere dette? Er jeg smårar? Gjør det mest for å føle friskheten og deilig duft i huset :) får ofte høre at folk syns det lukter så godt her:)

Anonymous poster hash: e2035...212

Skrevet

Mannen min mener jeg er smårar , da jeg tar denne sjauen ca en gang i mnd. Alle gardiner i huset, alt av pledd å pynteputer (jeg har ganske mye av dette) SÅ hvor ofte gjør dere dette? Er jeg smårar? Gjør det mest for å føle friskheten og deilig duft i huset :) får ofte høre at folk syns det lukter så godt her:)

Anonymous poster hash: e2035...212

Tar gardinene et par ganger i året, men pynteputer og pledd ett par ganger i måneden...

Skrevet

Åh herre, pynteputene: Aldri. De blir slept rundt på gulvet av ungene daglig. Gardinene: om de er heldige, så går de kanskje i vaska en gang i året. Pledd: ristes ute ett par ganger i måneden, vaskes ved behov, kanskje en eller to ganger i året. 

Har hatt ett par sløve år. Blir nok vasket mer her når ungene er blitt større og jeg begynner å kjede meg litt mer, og jeg kanskje gidder å pytte ut de 10 år gamle møkkete pynteputene. Til mitt forsvar så ser de faktisk ikke møkkete ut...

Anonymous poster hash: ebb4d...835
Skrevet

Hehe jeg er nok over normalen rar når det kommer til dette, da sengetøy sliftes annenhver dag. Alt på kjøkken å bad hver dag . Gardiner taes annenhver uke, puter å pledd en dag i uken..

Sikkert ikke spesielt behov for det da vi verken røyker eller har dyr. Barna er litt for små til å møkke til alt her.

MEN jeg har støv på hjernen , så går stort sett rundt med vaskefilla bestandig.

Skrevet

Hehe jeg er nok over normalen rar når det kommer til dette, da sengetøy sliftes annenhver dag. Alt på kjøkken å bad hver dag . Gardiner taes annenhver uke, puter å pledd en dag i uken..

Sikkert ikke spesielt behov for det da vi verken røyker eller har dyr. Barna er litt for små til å møkke til alt her.

oi!!!!!

hvordan har du tid til dette??? og med to små??? 

Anonymous poster hash: b5731...cec

Skrevet

Pynteputer går i maskinen ca 1 gang i mnd. Pledd et par ganger i året + etter sykdom hvis de er brukt da. Gardinene nesten aldri..

Skrevet

oi!!!!!

hvordan har du tid til dette??? og med to små???

Anonymous poster hash: b5731...cec

Vaskemaskinen gjør da det meste av jobben:)

Har to veldig enkle barn, å gjør det meste av husarbeid når dem er i seng. Begge er i seng til 19.00-19.30 og sover natten igjennom. Jeg Står også opp et par timer før resten av huset for å ha alt på stell:) går så fint så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...