Gå til innhold

hvilke lyder hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste plagsomme lydene er lista opp tidligere ser jeg, men...

Når vi har spist popcorn eller smågodt og mannen min på død og liv skal plukke seg i tennene etterpå (nei, ingen tannpirker...) lager han den mest irriterende og enkleste lyden i universet. Er en jæ&@lig kombo av smatting og slikkelyd, hater det

Anonymous poster hash: a8ccd...b57

Skrevet

Folk som snakker med skingrende plystre-S.

Skrevet

Pussing av tenner!!!!Live - på tv, når jeg selv pusser....jeg får FRYSNINGER!!! :o

Skrevet

Gnissing av tenner!!!!! Grøss, verste lyden!!! Ellers skraping på tavle, bestikk på fat osv..

Skrevet

Lyden av å 'knekke' fingrene. Grøsser hver gang, på vgs skjelte jeg ut en venninne midt i timen. Fikk nok og ba henne 'pent' om å slutte.

Skrevet

Åjo og bestikket som skraper på tallerken... Noe drit, og det skjer ikke så sjeldent når du jobber i bhg...

Skrevet

Stemmen til eksen min. Også snorking.

Anonymous poster hash: ab146...997

Gjest Løvemusene
Skrevet

Vet ikke om noen har nevnt det enda men dere er vel enige med meg i denne?? Folk, (som oftest mannlige kollegaer her) som trykker manisk på kulepennen... Klikk klikk klikk klikk klikk klikk.....

Uuvæææææ!

Skrevet

Lyden av folk som kaster opp. Tung pust. Smatting. Skjæring av tenner. Operasang. Ikke så mye mer egentlig.

Anonymous poster hash: 6b893...9ee

Anonymous poster hash: 6b893...9ee

Skrevet

Snorking, lyden av papir som krølles på tv og mannen min hater lyden av feiekoster som blir brukt på asfalt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...