Gå til innhold

hvilke lyder hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns lyder som smatting er grusomt å høre på.

Anonymous poster hash: ad88d...b7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smatting er irriterende, men ikke det verste jeg vet.

Hater:

Lyden av kvitt som piper på tavla

Lyden av tenåringer på bussen/trikken

Falsk skingrende latter

Generelt er lyden av folk som spiser irriterende hvis jeg ikke spiser selv, men prøver å ikke la meg irritere, tenker at de koser seg :P

Anonymous poster hash: b7341...e6b

Skrevet

Kjøkkenvifta.

Anonymous poster hash: ef7c4...4eb
Skrevet

når noen drar snørren ned fra nesen, og svelger det :spy:

Og slimhoste...

Skrevet

Smatting

Snufsing

Snorking

Fingerledd som knekker

Skrevet

Harkehosting fra setet bak meg på bussen. 

Skrevet

Snorking

Smatting- særlig med tyggis

Bass når du ikke er i samme rom

Skrevet

Isopor og gnukking på ballong. Jeg får seriøst helt hetta. Kjenner jeg får frysninger på ryggen bare ved tanken, og ikke på en god måte.

Skrevet

Isopor og gnukking på ballong. Jeg får seriøst helt hetta. Kjenner jeg får frysninger på ryggen bare ved tanken, og ikke på en god måte.

Får frysninger bare av å lese ordet isopor!

Skrevet

Den fuglen som er inni Samsung-telefoner, som liksom skal si ifra til eieren at det er kommet en eller annen oppdatering. Det virker som om alle som velger den varslingslyden har minst facebook, snapchat, instagram, kombinert med drøssevis av sms. Grr! 

Ellers; 
- Vindusviskere på bilen, når det er akkurat for tørt til at den sklir fint over. Det gummihakket der. 
- Kniv eller gaffel i asjett. Litt som kritt på tavle, men likevel verre. 
- Den gnikkelyden som kommer om noen går med våte sko med gummisåler inne. 
- Lyden som kommer når man skjærer i en vannmelon. 
- PC'en som er tom for strøm, rett etter jeg har sett film (har volumet ca. midt på når jeg ser film) - jævla flyalarm!
- Biip'et i kassen på Rimi. Føler jeg er i en reklamefilm hver gang det biipet kommer. 

Anonymous poster hash: 67a96...b13
Skrevet

Sånn kosting av asfalt, veranda, ja, uteområder generelt med kost med tjukk og stiv bust! UUÆÆÆH!!! FRYSNINGER LANGT NED I LILLETÅA!!!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Smatting...jeg HATER det. Jeg blir morderisk...

Skrevet

Ungdommer som er på et rolig sted og hører på sin musikk med høretelefoner. Og som har lyden så høyt på, at du hører nesten all musikken likevel.

Skrevet

Smatting og de som puster så jævlig tungt gjennom nesen når de spiser! Får seriøst lyst til å stappe maten ned i halsen på de!!

Har en på jobben som puster så inn i granskauen tungt gjennom nesen når hun spiser, i tillegg smatter hun og snakker med mat i munnen, så jeg setter meg alltid sist slik jeg ser hvor hun setter seg, setter meg lengst mulig vekk fra hun.

Er det bare ledig plass ved siden av hun så spiser jeg et annet sted, klarer seriøst ikke å takle det, blir helt gal av å sitte å høre på det

Gjest lemon-aid
Skrevet

Smattelyder av folk som spiser banan, utrolig kvalm og irriterende lyd! Selv om det ikke er til å unngå.. Hehe! Eller lyden av tallerkner/kopper som smelles i hverandre når jeg/eller andre tar de ut av oppvaskmaskinen. Skjærende lyd :P

Skrevet

Kniv eller gaffel som treffer tallerken feil..

Anonymous poster hash: 59a88...575

Skrevet

Ja, smatting er helt forferdelig irriterende!

Jeg kan også bli gal av lyder fra elektriske apparater, lysstoffrør, pc-er som summer o.l. Og folk som trommer seg på lårene. Eller gjentatt kremting og halslyder. Eller lyden av noen som klipper negler.

Eller sånn der maskin som hakker i bakken når det skal bygges nybygg. Vet ikke hva den heter, men det er en forferdelig og gjennomtrengende dunking som gjerne tar til akkurat når man har tenkt å få seg litt søvn fordi babyen endelig sover litt etter ei stri natt.

Eller søppeltømmere klokka seks om morgenen. Eller vekkerklokka til mannen min når han skal stå opp før meg. Han våkner ikke, men jeg gjør.

Når jeg tenker over det, er jeg visst en skikkelig grinebiter når det gjelder irriterende lyder.

Skrevet

Slike spillelyder. Når ungene spiller på telefonen og slik, og har lyd på spillene, jeg får nesten vondt!

Har endel problemer med tyggelyder også, spesielt om det knekker i kjeven.

Skrevet

Folk som skjærer tenner..

Anonymous poster hash: 3d08c...e15

Skrevet

Tenner mot gaffel, helt grusom lyd!

Tennene skal IKKE berøre bestikket når man spiser.

Grøss!

Anonymous poster hash: 965aa...aee

Skrevet

Smatting

Plystring

Bestikk på tallerken

Reklame generelt. Tar opp 95% av det jeg skal se og spoler forbi reklamen. Ser jeg på noe freser jeg om mannen ikke trykker på mutre.

Skrevet

Plystring

Når noen klipper negler med negleklipper

Gjentatt "tapping" med fingrene på bordet

Når noen puster tungt hele tiden (f.eks. når vi sitter og ser på film)

Ellers alle gjentagende lyder. 

Jeg kan sitte og holde meg i lang tid før jeg sier fra, men klarer det aldri, og til slutt eksploderer jeg! 

Skrevet

Klokker som tikker høyt, snorking, snøfreseren til naboen rundt midnatt..

Skrevet

Smattelyder av alle sorter (utenom fra barnet mitt;)) og slurpelyder fra f.eks suppe eller hardt sukkertøy. Aaah

Anonymous poster hash: 5724a...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...