Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #26 Skrevet 16. februar 2014 Har akkurat samme problem som deg. 4 år på høgskole, skriver gode søknader, får gjerne komme på intervju - men der stopper det, selv om jeg flere ganger har fått tilbakemelding på at jeg gir et godt inntrykk, og min nåværende sjef gir en svært god referanse. Jeg har 40 timer butikkjobb i mnd. Søker jeg andre butikkstillinger, sekretær osv er jeg overkvalifisert og dermed uaktuell. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: b95d1...eca Da er vi to i samme båt, sender klem <3 Anonymous poster hash: a9aeb...88c
overlord Skrevet 16. februar 2014 #27 Skrevet 16. februar 2014 Du må ikke bare sende, men ringe. Forsøk å få et personlig møte.
energibomba Skrevet 17. februar 2014 #28 Skrevet 17. februar 2014 Kan være lurt å ringe å spør der du fikk avslag om hvorfor du ikke fikk jobben eller fikk komme til intervju. Da kan du eventuelt ta det derfra og gjøre noe annerledes...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #29 Skrevet 17. februar 2014 Hi her Skulle gjerne ha lagt ut mine eksempler på cv/søknad (dere hadde blitt imponert) det har ialfall de jeg har vist den til blitt, eneste er etfatingsbiten... Det eneste jeg har er litt frilans prosjekter og 1-2 uker het og der under studietiden, men jeg har jo ikke hatt fulltidsjobb noensinne da jeg har fokusert alt på skole... Du som sa jeg skulle bli aktiv på sosiale medier, Facebook har jeg ikke men Twitter har jeg (4600 folowers) Twitter seriøst og litt småting om nyhetsaker. På Instagram har jeg 11.000 følgere, og skriver en seriøs blogg som startet i studietiden om mye innenfor markedsføring/økonomi (den har mellom 1500-3000 lesere hver dag) både aftenposten, e24, Nettavisen har fanget den opp,men jeg vurderer å slette den da det kanskje kan telle negativt... Anonymous poster hash: a9aeb...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå