holio__bobo Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg skal med barna på torsdag. Gleder meg!! Men litt kjedelig å dra som eneste voksen med to kids. Flere som skal?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Nei, unngår ferier pga mye folk Kjempefin båt og tur da, reist med den mange ganger Kos deg! Anonymous poster hash: 5436d...0be
Gjest Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Kooos deg masse. Og husk å handle på Rossmann i Kiel. Som barberskum, Nivea deo, shampo & balsam, hårfarger, babystuff som mat o.l ( om du har) Vitaminer i alnge baner. Grisebillig
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Vi skal ikke, men det er noe jeg har hatt lyst til lenge! Det virker så gøy Kan jeg spørre noen hva totalprisen ble? Må man ikke bestille mat og sånn når man bestiller turen?
Hønemor30 Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Vi skal ikke, men det er noe jeg har hatt lyst til lenge! Det virker så gøy Kan jeg spørre noen hva totalprisen ble? Må man ikke bestille mat og sånn når man bestiller turen? Nei det må du ikke. Det er valgfritt selve turen kan man jo få forholdsvis rimelig. Men det går en del tusen på en sånn tur. Men det er det verdt! noe av det beste jeg vet!
holio__bobo Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2014 Må ikke bestille mat. Men kan være lurt å reservere bord i buffet/oceanic. Ellers er det alltid ledig på de små resturantene da. Jeg gjorde dog ikke det nå. Totalpris 725 kroner for meg og to barn:) Ungene er gratis i vinterferien! Var der på kjærstetur i januar, da med bedre lugar og mat i fine resturanten, spa osv. Den turen kom på ca. 6000. Da regnet med drinker, taxfree varer osv. Utrolig kos, så gleder meg til å prøve med barna også
holio__bobo Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2014 Har planer om å ta med litt lunchemat som knekkebrød med pålegg osv for å spare litt på utgiftene denne gangen. Er jo kjøleskap i lugaren. Men buffet en kveld og badeland blir det:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Nei. Vi tar ett cruise i karibien istedet👍👏👏 Anonymous poster hash: aa776...f67
smurfis Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan er det å ta en sånn båt om man lider av sjøsyke? Jeg blir dårlig av sånne småbåter, men vet ikke helt om det er like ille med sånne svære? Har veldig lyst til å ta med oss barna på en slik tur men jeg vet ikke helt om jeg tør...er redd for å bli så dårlig!!
holio__bobo Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2014 Cruise i karibien er min drøm:) Kos dere!! Jeg merket omtrent ingenting til bølgene forrige tur. Det er et par timer første kveld og natten andre kveld hvor båten kjører over åpent hav, og bølgene varierer jo. Ta reisesyketablett eller slikt kvalmestillende armbånd:) Merker mye mindre enn i småbåt.
Hønemor30 Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Det er størst fare for stor sjø i vinterhalvåret. Jeg har reist masse med slike båter. Og kun blitt syk en gang, da var det 9 m høye bølger og vi lå å holdt oss fast i køyene slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Cruise i karibien er min drøm:) Kos dere!! Jeg merket omtrent ingenting til bølgene forrige tur. Det er et par timer første kveld og natten andre kveld hvor båten kjører over åpent hav, og bølgene varierer jo. Ta reisesyketablett eller slikt kvalmestillende armbånd:) Merker mye mindre enn i småbåt. Blir første gang for oss og. Spennende. Reiser med royal caribbean. Og blir lett sjøsyk😁 Anonymous poster hash: aa776...f67
Plutselig_gravid Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Hvordan er det å ta en sånn båt om man lider av sjøsyke? Jeg blir dårlig av sånne småbåter, men vet ikke helt om det er like ille med sånne svære? Har veldig lyst til å ta med oss barna på en slik tur men jeg vet ikke helt om jeg tør...er redd for å bli så dårlig!! Jeg blir fort sjøsyk og tar alltid reisesyketablett just in case. Har tatt en del båter opp gjennom. Både englandsbåten og danskebåten fra Bergen. Der merker man bølgene godt. Man må holde seg fast og man vet ikke om man går opp eller ned trappene Jeg tok kielfergen for første gang nå i januar. Da stormet og snødde som bare det. Man hørte det var uvær, men man merket det ikke. Nesten ikke bevegelse i båten. Helt fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå