❤lille stjerne❤ Skrevet 15. februar 2014 #26 Skrevet 15. februar 2014 Har også opplevd at jenta ble våt nokså fort gjennom reima, knær oc rumpe ble veldig fort litt slitt og da ble hun våt. Holdt seg tørr o mye lenger i reflex dress.
Husbygger Skrevet 15. februar 2014 #27 Skrevet 15. februar 2014 Vi hadde troll dresser til ungene, de var helt fantastiske. Fikk kjeft av barnehage personalet for at vi bare hadde dress til ungene i barnehagen. Men når de kledde av de og oppdaget at de forsatt var like tørre så fikk pipa en annen lyd!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #28 Skrevet 15. februar 2014 Hæhæhæ, eat your heart out ReimaTec; sjekk vannsøyla på den HER da: http://www.babystore.no/expedition-winter-jumpsuit-red/p/47082?brandpage=463 Isbjørn er bra greier ja! Anonymous poster hash: 22689...43f Ja, men så er jaggu prisem deretter og da. Anonymous poster hash: 41c30...8d6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #29 Skrevet 15. februar 2014 Da ble det denne på guttungen: http://kidsbrandstore.se/product/6913_igloo_winter_jumpsuit.html#.Uv_cBpWYa70 Vannsøyle 15 000, det må være bra Han har en lillebror som kan arve så dette blir gode greier. Anonymous poster hash: 22689...43f
Well hello there! Skrevet 15. februar 2014 #30 Skrevet 15. februar 2014 Isbjørn er sikkert superkvalitet, men 2500kr! Hadde jeg aldri betalt for en dress. De vokser jo ut av dem etter en sesong, maks to. Men har man råd så er det jo bare å kjøre på. Personlig så tenker jeg at skulle jeg lagt en del penger i en dress ville jeg nok investert i en god høst/vårdress, ikke vinterdress. Vinteren er som oftest ganske kort her vi bor. Med et god ull under fungerer høstdresser godt til langt ut på høsten/inn i vinteren. Liker HH sine høstdresser.De som er merket performance skal ha minimum 10000 i vannsøyle. De andre har ikke like høy vannsøyle. Den har et forsterket stoff i rumpen/på knærne så den blir ikke så slitt og det holder vannet enda bedre ute her. Har min på andre sesong og kan omtrent ikke se at den er brukt, og den er brukt MYE. Den er ikke så dyr heller, rundt 1000kr tror jeg. Har Isbjørn høstdresser?
Tordensky Skrevet 15. februar 2014 #31 Skrevet 15. februar 2014 Har en Reflex-dress vi. Det er jo ikke en vinterdress, men en regndress, men vi har ulldress under på vinteren og da er den helt topp :-) Vet ikke vannsøylen på den da, men han har nå sittet midt oppi dammer med den :-P
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #33 Skrevet 16. februar 2014 Kjøper helst dress med vannsøyle 3-5000, og tar på regnbukse utenpå om snøen er våt. Synes de med vannsøyle 10000 er så stive. Anonymous poster hash: 8b4ce...27e
Jippipippi Skrevet 16. februar 2014 #34 Skrevet 16. februar 2014 Alltid hatt reima tec til mine tre barn, aldri vært våt igjennom. Her vi bor er det vått!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #35 Skrevet 16. februar 2014 Har du vasket reima dressen mye? Husket å impregnere den? Anonymous poster hash: dea4a...58b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #36 Skrevet 16. februar 2014 coop sin dress er helt grei og kjempebillig. nesten aldri våt på innsiden. Hadde troll votter før. de ble våte med en gang og kosta 400 kr. ikke alltid prisen det kommer ann på. dressen fra coop koster 400 kr ny Hvilken coop dress er det? Vi har friends dressen fra coop og er veldig fornøyd. Den ble vel også best i test i 2012, har ikke vært med i testen siden. Men den koster jo ikke 400, men 700. Så kanskje de har en god til? Anonymous poster hash: dc175...77a
*Smiley* Skrevet 16. februar 2014 #37 Skrevet 16. februar 2014 Reima kiddo er ikke vanntett så ikke rart han ble våt. Reima tec er vanntett og bra dress:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #38 Skrevet 16. februar 2014 Har også opplevd at jenta ble våt nokså fort gjennom reima, knær oc rumpe ble veldig fort litt slitt og da ble hun våt. Holdt seg tørr o mye lenger i reflex dress. Helt enig i dette. Reflexdressen er mye mer holdbar enn reima og koster bare halve prisen. Reimatecdressene vi har hatt har vært utslitte etter en sesong, mens reflexdressene har faktisk yngste kunnet arve av eldste. Anonymous poster hash: 9b4a2...b97
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #39 Skrevet 16. februar 2014 Har du vasket reima dressen mye? Husket å impregnere den? Anonymous poster hash: dea4a...58b Hva impregnerer dere med? Anonymous poster hash: 25f05...0c8
Fru vims Skrevet 16. februar 2014 #40 Skrevet 16. februar 2014 Er fornøyd med Reima. Men du må huske og impregnere den etter noen vasker. Er vel anbefalt og gjøre dette på vinterdresser etter hver 3. vask. Har en gang hatt Legotec dress og den var faktisk hakket mer vanntett enn Reima.
Det blide sørlandet! Skrevet 16. februar 2014 #41 Skrevet 16. februar 2014 Har du vasket reima dressen mye? Husket å impregnere den? Anonymous poster hash: dea4a...58b Hva impregnerer dere med? Anonymous poster hash: 25f05...0c8 Alle dresser, jakker og yttertøy generelt skal impregneres før de taes i bruk. De skal sprayes med en impregneringsspray for tekstiler. Man skal aldri bruke skospray fordi sko skal tåle mye mer fuktighet, så de er mye sterkere og man kan da risikere skjolder på tekstiler. Det finnes også impregnering som man skal vaske inn i plagget. Disse er heller ikke anbefalt å bruke siden man da impregnerer plagget på begge sider. Dette går utover pusteevnen til plagget. Hjelper ikke at plagget er tett på utsiden hvis man svetter og blir våt av den grunn på innsiden. Alle plagg skal impregneres etter vask. Når det gjelder vasking av yttertøy, skal man også bruke vaskemiddel laget for yttertøy. De er laget for å bevare membranen i plagget. Pulvervaskemiddel er veldig fy-fy. Det er utrolig sterkt og bryter ned membranen vask etter vask. Anbefaler Toko-serien som man får på de fleste sportsbutikker i landet. Vet hvertfall G-sport, gmax og intersport har den. Jeg jobber med salg av dresser og er litt mer enn gjennomsnittet opptatt av vedlikehold av de. En dress med vannsøyle på 5000 som blir vedlikeholdt, er minst like bra som en med søyle på 10000 som ikke blir vedlikeholdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå