Gå til innhold

Nettstudier regnskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt noen form for regnskapsutdanning/kurs på nett eller kveldstid?

Anbefalinger? Er det lett å få jobb?

Anonymous poster hash: 58a08...e10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med det nå. Tar bachelor i økonomi og administrasjon. Er vanlig student, men det er ikke oppmøteplikt. Jobber derfor fulltid utenom og studerer hjemme.

Anonymous poster hash: 86f5a...a1e

Skrevet

Jeg holder på med det nå. Tar bachelor i økonomi og administrasjon. Er vanlig student, men det er ikke oppmøteplikt. Jobber derfor fulltid utenom og studerer hjemme.Anonymous poster hash: 86f5a...a1e

Hvor er dette?

Skrevet

Studerer bachelor i økonomi og administrasjon på nki, nettstudier 100% og jobber 100%

Skrevet

Hvor ettertraktet er nettstudier?

Har en følelse for at arbeidsgivere ikke er trygg nok på den kompetansen enda

Anonymous poster hash: 5a9b9...acf

Skrevet

Har en bachelor i økadm med regnskapsfag tatt på vanlig høyskole, altså ikke nett. Har søkt regnskapsjobber i nesten to år uten å få jobb. Søkt på ca 50 stillinger. Har greie karakterer men ikke noe erfaring, så min mening er at det er vanskelig å få jobb. Kanskje det er lettere om du har nettstudie da.

Anonymous poster hash: 26aa5...8fe

Skrevet

Vitnemålet mitt kom er fra HBV tidligere Hibu

Skrevet

Det spørs vel helt hvor du får vitnemål fra om arbeidsgivere blir "imponert" av nettstudier. Jeg tar årsstudium i bed.øk ved bi nettstudier. Har fast jobb og utdannelse fra før så tar det kun for å få litt påfyll. Det er akkurat samme pensum og eksamen som vanlige studenter ved bi tar, så det blir nok ikke sett på med skepsis av arbeidsgivere.

Anonymous poster hash: 505bc...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...