Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Er 13 uker på vei og har et par ganger hatt utrolig klissetr utflod. Noen ganger heller litt over i grønn farge. I dag var det en klissete liten klump på truseinnlegget. Andre som har vært borti liknende? Anonymous poster hash: 713ab...e8d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Jeg får veldig klissete utflod av og til, spesielt om jeg trener. Men den er hvit i fargen. Om det klør kan det være sopp? Min lukter ikke noe spesielt, men er annerledes enn før gravdiditeten. Hørt at den kan være gul uten at det er noe farlig. Grønn har jeg ikke hørt om, men sikkert ikke farlig:)) Anonymous poster hash: 11080...104
AHENG Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Klissete vet jeg ikke, men utroli masse utflod. Noen ganger henger det lange strimler etter at jeg har tissa, og innimellom sø mye k trusa at jeg nesten tror jeg lekker :/
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Det lukter ingenting og klør heller ikke. Husker fra sist gang at det var masse utflod, men ble så overrasket over hvor klissete den kan være noen ganger. Og i dag var det en klump der også. Tror heller ikke det er noe spesielt, sikkery helt vanlig blant alle disse gravid raritetene;) Men ble bare litt overrasket Anonymous poster hash: 713ab...e8d
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Har også masse utflod, sinnsykt gul i fargen også. Noen ganger kommer det endel slim også. Må jo bruke truseinnlegg hver dag. Hadde dette sist også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå