Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2014 #26 Del Skrevet 15. februar 2014 Takk har det noe å si om forbokstaven i navnet mitt har liten bokstav? Anonymous poster hash: 6eccc...4a6 Går nok også bra. Og de bytter om på tre (?) bokstaver gratis om du feks har tastet feil. Men det koster et lass å ringe inn da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120469-skal-ut-%C3%A5-reise-og-har-ikke-f%C3%A5tt-med-mellomnavn-p%C3%A5-boardingkortet/page/2/#findComment-146124428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #27 Del Skrevet 15. februar 2014 Dette kan jeg skrive under på!!Vi skulle på bryllupsreise til Karibien for 3 uker siden. Etter at vi giftet oss tok jeg mannens navn som mellomnavn mens i passet mitt står pikenavnet mitt fortsatt. Det var far min som bestilte flybillettene (British airways), og hadde oppgitt "det nye navnet" mitt ved bestilling, enda jeg sa at han måtte bestille billetten i pikenavnet,men det hadde gått hus forbi. I skranken da vi skulle sjekke inn fant de ikke navnet mitt som sto i passet, men de fant det nye navnet mitt. Trodde da at de kunne endre navnet i billetten min, men da måtte vi bestille ny billett, de kunne ikke endre navnet!!!!så vi måtte bort i serviceskranken til British Airways og høre hva vi kunne gjøre, og fikk samme beskjed der, vi måtte kjøpe helt ny billett,eller ta bryllupsreisen i hjembyen i stedenfor,FOR EN SERVICE. Vi nevnte at vi hadde med vielsepapirer,i håp om at det kunne hjelpe, noe det forsåvidt gjorde.vi måtte bare få politie som hadde kontor på flyplassent til og oversette den, og bekrefte at jeg hadde byttet navn. Det var 1 time og 20 min til flyet skulle gå, og løp stresset opp på kontoret deres. Men der var ikke de, for de var opptatt i tollen fikk vi beskjed om. Etter mye om og men, kom tilslutt politidamen 15 min før gate closet, men da hun skulle skrive ut papiret som hun hadde skrevet mens hun satt i tollen, så funket ikke skriveren. Tiden gikk og til slutt fikk vi en utskrift på engelsk som bekreftet navneendringen min,PUH!!!Vi løøøøp som noen galninger gjennom sikkerhetssjekken, innom taxfreen (for vi måtte jo ha snus) og rakk akkurat og komme oss på flyet før det tok av til London!!!Så svar på spørsmålet ditt:Ja, de er nøye på det!!!Det papiret var gull verdt hele bryllupsreisen, de sjekket det opp og i mente ved hver sikkerhetssjekk,skranke og det som var hele veien til USA og hjem igjen!!!men vi hadde en flott bryllupsreise da, tross starten,hehehe:-)Anonymous poster hash: c4e0d...3cc Så du bestiller reise i feil navn og klager på servicen? Du har faktisk ansvar for å holde reisedokumentene dine i orden selv. Anonymous poster hash: 1ec83...6f2 Hvis du leste innlegget mitt, så var det foreldrene mine som hadde bestilt billettene og de fikk vi da vi sto i skranken og skulle sjekke inn! Og ja, det var faktisk en utrolig dårlig holdning og service vi ble møtt med da representanten sto med hendene i kors og ristet på hodet! Jeg er en voksen og ansvarlig dame, så du trenger ikke være nedlatende Anonymous poster hash: c4e0d...3cc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144120469-skal-ut-%C3%A5-reise-og-har-ikke-f%C3%A5tt-med-mellomnavn-p%C3%A5-boardingkortet/page/2/#findComment-146124479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå