Von Hertelhofen Skrevet 16. februar 2014 #26 Skrevet 16. februar 2014 Heldigvis et problem jeg unngår siden jeg ikke har rumpe. Salig være oss med bare ett hull i ryggen!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #27 Skrevet 16. februar 2014 Dere som sier at dere aldri har hatt problemer med 4 rumpeskinker osv, tro meg: det vises mest sannsynlig på dere også! Vet om sykt mange som skryter av at med deres truser så vises ikke trusekanten og så gjør den nettopp det..Jeg har øyne, og jeg klarer og se min egen rompe altså. Så, nei, ingen trusekant. Anonymous poster hash: 12ba8...f6c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #28 Skrevet 16. februar 2014 Tror dere må trene ræva littAnonymous poster hash: 12ba8...f6c Slutt å gjøre forumet hjernedødt. Anonymous poster hash: 81893...a43 Anonymous poster hash: 12ba8...f6c
Frenzia Skrevet 16. februar 2014 #29 Skrevet 16. februar 2014 Heldigvis et problem jeg unngår siden jeg ikke har rumpe. Salig være oss med bare ett hull i ryggen! Problemer med å måle opp rumpesprekken da, kanskje?
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #30 Skrevet 16. februar 2014 Min rompe er perfekt sier min mann som ikke bryr seg om trusen min "deler" opp rumpeballene, men jeg bruker piere og bjørn borg hipsters det pleier og gå bra, men så passer jeg på at klærne mine passer
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #31 Skrevet 16. februar 2014 Jeg bruker hipsters. Får aldri "delt rompe" som du så pent sier. Vil tro at du bruker for små truser hvis det vises gjennom buksa. Anonymous poster hash: bce4e...4ab Anonymous poster hash: bce4e...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå