Gå til innhold

Men hvilke truser bruker dere da som er fine og som ikke deler opp rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke glad i string, men har enda til gode å finne noen fine truser som holder seg på plass og som ikke deler rumpa opp. Det er ikke pent å se trusekanten gjennom jeans og andre bukser.

SÅ - jeg ønsker tips på hverdagstruser som er fine og som beholder formen. Pris er ikke av betydning. :)

Anonymous poster hash: 979b4...aeb

Fortsetter under...

Skrevet

Pierre robert invisible- truser liker jeg godt under trange bukser :-) Ellers elsker jeg bokserne i bambus fra Kari Traa og Tufte :-)

Skrevet

Hipsterne fra Victoria secret :-)

Favoritt her også :-)

Skrevet

Pierre robert invisible- truser liker jeg godt under trange bukser :-) Ellers elsker jeg bokserne i bambus fra Kari Traa og Tufte :-)

What she said ;) 

Change har noen fine hipster/boksere hvis du skal fiffe opp undertøyet litt og ikke vil gå å grave etter tåden i ræva. 

Skrevet

Pierre robert bruker jeg.. vises ikke under bukser

Anonymous poster hash: a091b...60f

Annonse

Skrevet

What she said ;)

Change har noen fine hipster/boksere hvis du skal fiffe opp undertøyet litt og ikke vil gå å grave etter tåden i ræva.

Jeg også.

Anonymous poster hash: 7b911...c63

Skrevet

Jeg opplever ikke at trusene deler rompa uansett jeg

Anonymous poster hash: 12ba8...f6c

Skrevet

Driter i hvordan trusene ser ut, bruker dem under buksa. For det meste går det i boxers fra pierre robert.

Anonymous poster hash: 4ff0d...339

Skrevet

Har en del hipstere fra Triumph og fra Sloggi, ingen gir delt rumpe. Har faktisk noen som er fine fra Cubus også som ikke gir delt rumpe. Bruker bare hipstere.

Du må bare finne de modellene som passer akkurat din rumpe best og ikke minst kjøpe riktig størrelse, for små truser ser aldri bra ut gjennom buksa...

Anonymous poster hash: 59cb1...af3
Skrevet

de tynneste hipsterne fra bjørn borg, de som ligger sammenrullet i små pakker på disken hvor de selger bjørn borg underwear

Anonymous poster hash: f5c79...64d

Skrevet

Jeg liker godt de sømløse hudfargede fra Lindex. Høres usexy ut men de ser ganske ok ut faktisk. Og billige!

Skrevet

Tror dere må trene ræva litt

Annonse

Skrevet

Og du hjernen. Du er ikke god med ord. ;-)

Skrevet

Hipsterne fra Victoria secret :-)

Takk for tips, har du link? :)

Skrevet

Takk for tips. Kjøper du de på sportsbutikker eller på nett? Har du en link som viser hvordan de ser ut? Takk. :)

Skrevet

Og du hjernen. Du er ikke god med ord. ;-)

Javel? Og poenget er? Dere må fortsatt trene ræva

Skrevet

Dere som sier at dere aldri har hatt problemer med 4 rumpeskinker osv, tro meg: det vises mest sannsynlig på dere også! Vet om sykt mange som skryter av at med deres truser så vises ikke trusekanten og så gjør den nettopp det..

Skrevet

Ja på de mest trente rumper kan skinka bli delt. De fleste kvinner har litt fett på rompa. men kjøp ikke for smått undertly og kjøp sømløse kanter der hvor det går over rompeballene.

Anonymous poster hash: f5c79...64d

Skrevet

Dere som sier at dere aldri har hatt problemer med 4 rumpeskinker osv, tro meg: det vises mest sannsynlig på dere også! Vet om sykt mange som skryter av at med deres truser så vises ikke trusekanten og så gjør den nettopp det..

Hvilken rolle spiller det egentlig da?

Jeg bruker ikke for små truser så de klemmer inn rumpa, og jeg bruker ikke truser med tykke sømmer tvers over rumpeballen. Jeg bruker hipstere som er såkalt "invisible" og derfor veldig tynne over rumpa og uten sømmer, om det da skulle antydes gjennom buksa at jeg faktisk har på meg undertøy når jeg bøyer meg ned så bryr jeg meg faktisk ikke om det. De aller fleste bruker undertøy, og det er mye mer hygienisk å bruke hipstere enn string... Er jo ikke akkurat snakk om at jeg bruker en trang, ildrød truse med blomster på med en tykk stram søm tvers over rumpeballa under en lys og gjennomsiktig bukse heller ;)

Skrevet

Slutt å gjøre forumet hjernedødt.

Anonymous poster hash: 81893...a43

Skrevet

Hvilken rolle spiller det egentlig da?

Jeg bruker ikke for små truser så de klemmer inn rumpa, og jeg bruker ikke truser med tykke sømmer tvers over rumpeballen. Jeg bruker hipstere som er såkalt "invisible" og derfor veldig tynne over rumpa og uten sømmer, om det da skulle antydes gjennom buksa at jeg faktisk har på meg undertøy når jeg bøyer meg ned så bryr jeg meg faktisk ikke om det. De aller fleste bruker undertøy, og det er mye mer hygienisk å bruke hipstere enn string... Er jo ikke akkurat snakk om at jeg bruker en trang, ildrød truse med blomster på med en tykk stram søm tvers over rumpeballa under en lys og gjennomsiktig bukse heller ;)

Har ikke sagt at det spiller noen rolle, bare sier at det er rart når folk "skryter" på seg ting som ikke er sant:)

Skrevet

Haha, den sametrusen er en klassiker!

Anonymous poster hash: 389e4...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...