Gå til innhold

Mareritt med søsken som krangler hele dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ene barnet er sykt så vi må være inne i noen dager nå. Allerede i dag er marerittet i gang. Det er rampete påfunn fra søskenet hele tiden. De krangler og slåss hele tiden. Når jeg prøver å aktivisere dem/minste så krangler de om tingene også. Har brukt opp alt av aktiviteter tror jeg.

Det verste er tergingen og drittslengingen til hverandre hele tiden. Holder på å bli sprø!!!!!!! Har ingen til å avlaste eller ta med minste ut heller. Flere som har det sånn eller har råd?

Anonymous poster hash: 34059...52e

Skrevet

Jeg og min søster holdt på sånn fra hun var to år til hun ble 14. Først da hadde vi en normal samtale. 6 år som skilte oss i alder.

Nesten så foreldrene mine satte opp skillevegger i bilen og vi ble splittet når vi måtte sove borte. Slitsomt, men vi passet ikke sammen.

Anonymous poster hash: 03292...b29
Skrevet

Huff, skjønner slitet. Min bror og jeg var likedan i oppveksten. Kranglet og sloss hele tiden. I dag er vi verdens beste søsken/venner, og en enorm støtte for hverandre. Kanskje en liten trøst😉

Skrevet

Huff. Om barna mine ender som evige fiender og det bare blir krangling kommer jeg til å skille meg fra mannen og splitte barna.

Jeg er vokst opp med to brødre som bare kranglet hele tiden. Det var et helvete, mildt sagt!!!! Jeg orker ikke det igjen!

Anonymous poster hash: 08d9d...9e1

Skrevet

Hvor gamle er de?

Er de under alder hvor de forstår fornuft?

Om det ernoen trøst går det ei kule varmt her også. 7 og 9.

Det ble bedre når jeg innførte nytt regime.

Nå mister begge et gode om det blir bråk, uansett hvem som starter og de må vise at de kan samarbeide for å få det tilbake. iPad ryker ca en gang i uka nå som de har lært seg rutinen.

De får lov å kose seg med den fra seks til syv hver kveld og det er hellig for dem.

Anonymous poster hash: 4df9a...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...