Gå til innhold

Hva har du frem på frokostbordet når du har gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle inn og ble plutselig så usikker på hva jeg skal kjøpe. Gi meg tips!

Anonymous poster hash: 41ae0...a4e

Skrevet

Kokt egg, et par kjøttpålegg, ost, et syktetøy, en salat (type italiensk), agurk, tomat og paprika. Holder sikkert :-)

Skrevet

Helt vanlig brød og knekkebrød. Ikke noe annet pålegg enn vanlig. Koker alltid noen egg da, men that's it.

Anonymous poster hash: 4d25b...f54

Skrevet

Juice, rundstykker, eggerøre, gjerne røkt laks i tillegg til det #2 nevner. Og kaffe og te. 

Skrevet

Lager som oftest eggerøre, og så pleier jeg å ha roastbeef. Noen ganger lager jeg eggehakk også :)

Anonymous poster hash: 782ca...514
Skrevet

Egg og bacon. Rundstykker eller ferskt brød og vanlig pålegg. Kanskje litt druer eller annet til å ha på osten.

Anonymous poster hash: 2b213...83a
Skrevet (endret)

Juice, egg, laks og ellers det vi har i kjøleskapet. Ferske rundstykker om det er mulig.

Endret av ★
Skrevet

Du som nevner eggerøre og eggehakk, hva erforskjellen? For meg er detnemlig det samme ;)

Skrevet

Helgefrokostene hos oss består nesten alltid av nystekte rundstykker, smør, ny innkjøpte oster og kjøttpålegg, italiensk salat/ potetsalat, oppskjærte tomater, agurk, salat, paprika og druer. Lørdag pleier jeg å lage omelett og søndag er det ofte egg og bacon. I tillegg er det selvfølgelig melk, sj. melk, juice, te og kaffe:) Alltid pent på dekket bord med lys og servietter:) gjør det samme enten det er bare oss eller vi har overnattingsgjester:) koselig med helgefrokoster☕

Skrevet

Du som nevner eggerøre og eggehakk, hva erforskjellen? For meg er detnemlig det samme ;)

For meg er eggehakk hardkokte egg som deles på kryss og tvers i eggedeler, blandes med majones, salt, pepper, og gjerne litt gressløk... Veldig godt. Litt som en påleggssalat.

Anonymous poster hash: 4d0a5...184

Skrevet

For meg er eggehakk hardkokte egg som deles på kryss og tvers i eggedeler, blandes med majones, salt, pepper, og gjerne litt gressløk... Veldig godt. Litt som en påleggssalat.

Anonymous poster hash: 4d0a5...184

Dette kaller vi eggsalat

Anonymous poster hash: 76545...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...