Gå til innhold

Flere i Høvik, Haslum og Bekkestua området med termin september? (August)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror bærum sykehus er litt trege med å sende ut brevet;) kan jo evt ringe når det nærmer seg, det gjorde jeg sist og de hadde registrert time på meg selv om jeg ikke hadde fått noe brev fra de. Fødte du på bærum sist?

Ja tror jeg ringer de om to uker om jeg ikke hører noe :-) nei sist var det Ullevål ... Var veldig veldig fornøyd der:-)

Spent på Bærum, har hørt at det er bra der siden de ikke har så mye trykk på føden... At de har mer tid:-))

Hei jeg går hos jordmor på Bekkestua, og hun  søkte fødeplass for meg på Bærum sykehus. Fikk brev fra dem ganske raskt. Første baby her, derfor spent, men jeg har termin 31 mai ikke september. Har lest om Bærum sykehus i Budstikka og der skrev om at de ønsker seg flere fødende.

Jeg fikk innkalling torsdag og sanne dag var jeg på sykehuset... Etter blødninger fikk heg vite at jeg hadde to døde fostere i magen... Veldig trist, men ble lagt inn igår og startet abort med piller ... Det var et smertehelvete i flere timer... Verre enn fødsel.., fikk morfin men den hjalp bare litt...

Sånn er livet og vi skal prøve igjen med en gang jeg slutter å blø:-)) masse lykke til videre!!! :-))

Stor klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...